paper Skrevet 1. juli 2009 #1 Skrevet 1. juli 2009 ..hadde så mange planer om å holde koken til ferien,men den gang ei! Er først nå siste 1-2uker at min form er elendig-rett og slett.Er i 10.uke nå..jeg er labil/ustabil i humør og fasong,sliten og trøtt,og ikke minst slapp... Jeg har bestemt meg for å komme i bedre form-gå mer og ellers slappe mer av.Ikke kave så mye og liksom måtte gjøre masse hver dag... Det må da vel være lov det og???Klem
aloha83 Skrevet 1. juli 2009 #2 Skrevet 1. juli 2009 Jeg har havnet i samme situasjon som deg! Var i kjempeform, ikke kvalm i det hele tatt, men TRØTT så det holder. Er 10+2 i dag, og denne uken ble det nok. Da jeg helt uten forvarsel begynte å grine i bilen på vei hjem fra jobb bestemte jeg meg for å ringe legen. Resultatet ble sykemelding ut neste uke. Har da en uke på jobb før ferien, og da er arbeidsgiver fleksibel i forhold til arbeidsoppgaver og at jeg kan ta litt kortere dager. Jeg har vært super frem til lunch, men når klokka tikker 11 så er det akkurat som om noen tar luften ut av meg. Planen fremover er å fortsette å trene, og å være i aktivitet så mye jeg orker, men å være flinkere til å slappe av, gjerne litt før kroppen sier ifra. Og ikke minst, få nok søvn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå