Juliann10 Skrevet 1. juli 2009 #1 Skrevet 1. juli 2009 Tror ikke det har det for meg. Er 7 uker idag, lite symptomer. litt stikkninger i brystene eneste og litt mageknipe på natten...Så er mensen borte da. Ellers lite som tyder på det. Skal til legen om 1+5uke, gleder meg:) Tar dere mannen med på denne første timen? Min skal være med!
på'an-igjen? Skrevet 1. juli 2009 #2 Skrevet 1. juli 2009 Heisann...Er jo akkurat like langt på vei som deg!! Har tegn på at jeg er gravid. Er trøtt og sliten og konsant småkvalm på dagen, frem til jeg er ferdig på jobb.... og en liten periode på kvelden. Men ellers har det ikke psykisk gått opp for meg at jeg har en baby i magen... Er så redd for at det skal skje noe. Føler jeg utfordrer skjebenen med å få nr 4, så jeg kommer nok ikke til å la de synke inn før jeg har vært på UL 7. august... Da først skal jeg være gravid- hvis alt er ok:)
babyi2010 - fødeklar- Skrevet 1. juli 2009 #3 Skrevet 1. juli 2009 Har jeg forstått det riktig så er jeg 6+1 idag. Samme symptomer som ved sist svangerskap så langt i allefall. Vonde bryst og småkvalm. Jeg må utrolig nok ofte tisse.
Juliann10 Skrevet 1. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 1. juli 2009 Samme symptomene vi da.. Jeg er 6uker idag, men ømme bryster, spesielt om kveldene/nettene, småkvalm og alltid en tissetur på natta!! Når har du termin da? Når skal du til første legetime??
paper Skrevet 1. juli 2009 #5 Skrevet 1. juli 2009 Ja-nå har det det!Er i 10.uke,litt mage og forferdelig labil og sliten..,ba om sykemelding idag og da kom også tårene.. Har egentlig veldig lite symptomer,men vært på ul så alt er iorden.Ikke alle har masse symptomer-så det skal du ta helt med ro..faktisk overrasket over alle som ikke er kvalme,osv.. Innimellom når jeg tenker på at jeg skal bli mamma igjen,blir jeg helt varm i hjertet mitt... Denne gang med en annen mann enn faren til sønnen min på 8 som jeg har fra før av..tenk at han skal få oppleve å bli storebror!Det er det største som kan skje!! Selv om det svinger føler jeg som verdens heldigste..,og nå som jeg er sykemeldt og så slipper jeg stresse så innmari og få tid til å la følelser og tanker slippe til..føles godt!! God sommer til alle oss gravide her inne!!!Klem
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 1. juli 2009 #6 Skrevet 1. juli 2009 Jeg er 6+3 i dag, og det har ikke helt gått opp for meg..vet jo at jeg er det, men det er rart å tenke på det..for har nesten ikke symptomer og magen kommer jo ikke før om lenge.. Var rart i dag da jeg skulle kjøpe noe på en butikk, og måtte spørre om gravide også kan bruke sånn...hehe...
MillaCamilla Skrevet 1. juli 2009 #7 Skrevet 1. juli 2009 Jeg er 6+6 idag og nei, det har egentlig ikke gått helt opp for meg. Samtidig som vi gleder oss litt mer for hver dag som går. Blir innimellom veldig engstelig for å miste, uten at det er noen grunn til det:) Hver torsdag starter jeg ny x+0 og gleder meg over enda en fullgått uke:) Lykke til videre alle sammen:)
Ishavspia Skrevet 2. juli 2009 #8 Skrevet 2. juli 2009 Det begynner så smått å gå opp for meg. Har vært endel plaget med kvalme og oppkast, men forhåpentlighvis bedrer dette seg etterhvert.. Er akkurat passert uke 8 og skal til jordmor 20.august. Noen som har gode råd mot denne hersens kvalmen?
Lykketrollet 05♂+06♀+10♀ Skrevet 2. juli 2009 #9 Skrevet 2. juli 2009 Ja, det gjorde det egentlig et par timer etter første svake positive testen. Men nå er jeg tredjegangs, så da blir det kanskje litt annerledes. (Førstegang gikk det lengre tid siden alt var så nytt. Nå er alle tegn kjente.) Dessuten har jeg mye symptomer, så det er helt umulig å glemme det vekk ;-) Jeg knytter meg veldig til babyen i magen (jeg nekter å kalle det embryo eller foster, det er så upersonlig!) med en gang, og snakker massetil den lille helt fra starten av. Jeg har aldri mistet, så er ikke så redd for det, men hvis det skulle skje tror jeg det blir like ille uansett hvor mye/lite man har knyttet seg til babyen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå