vaffeljernet <3 Skrevet 1. juli 2009 #1 Skrevet 1. juli 2009 Heihei. Er det noen her i byen som er sånn ca i samme situasjon som meg? Jeg har en datter på 7mnd og skal få en ny bebis i desember 2009. Det blir ca 12-13 mnd mellom de. Jeg føler meg ofte litt innestengt og utafor mange av de andre vennene mine, siden så mange av de fortsatt er barnløse og jobber på dagtid og er sosiale på kvelden når jeg er hjemme med familien min. Vi er tilknytta Adi-poliklinikken på riksen og vi bor på østkanten av oslo. Jeg lurer på om det er noen i området her, i ca samme situasjom med ca samme termin, som kunne tenke seg å treffes en gang i blant for å utveksle erfaringer og snakke om livet og slikt?
jurgita&runa&trym Skrevet 4. juli 2009 #2 Skrevet 4. juli 2009 Hei hei, Vi får to tette vi og,men det blir 17mnd mellom mine skatter:)) Artig at det er mange som velger å få to tette barn. Bor på østkanten av Oslo vi og,Søndre Nordstrand og hadde vært artig å ha ei å snakke innimellom og gå turer. Har termin ca.16.januar 2010!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå