Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 1. juli 2009 #1 Skrevet 1. juli 2009 Skal flytte denne uken, holder på å male og slikt.. Har 4 soverom som må fylles opp. (hehehe, hørtes veldig bra ut...=P) Kanskje med en liten baby til? Vet ikke helt om jeg er klar for det ennå, hadde en forferdelig fødsel med Iris... =(( Ikke noe lyst til å gå igjennom det igjen... Men så har jeg liksom ikke lyst til å ha KS heller da... Og liker ikke de 12 første ukene som er så usikre.. Og liker vel egentlig ikke de 8 siste ukene heller =P Hehe. Men var veldig koselig å gå gravid da, savner det... Bortsett fra: Kvalme til uke 20, begynnende bekkenløsning fra uke 15. Bekkenløsning fra uke 30-32... Ikke få sove om natta, opp på do om natta.. På do hele tiden på dagen.. Hehehe.. Ser det ut som jeg vil ha en til sånn egentlig??? =P Joda, jeg ønsker meg flere barn, hvis jeg bare hadde kunnet fått en NORMAL fødsel, uten å bli klippet og revne herifra til månen!!! Verdens beste følelse å få den ungen opp på seg etter maaaaaaange timers slit.. Sambo begynte å mase allerede da snuppa var 6 DAGER!! "når skal vi ha en baby til??" eeeeehh....Når jeg klarer å gå normalt først og fremst? =P Også lurer jeg på om han kommer til å fri til meg snart.. Og vil jo se bra ut i bryllupet mitt da =) Har ikke lyst til å være gravid da, og heller ikke ha fødselesmage.. Massemasse tanker som luftes i dag ! Godt=)
bamaly Skrevet 1. juli 2009 #2 Skrevet 1. juli 2009 Haha saa sott! Tror dere finner helt fint ut av det der jeg:)
SNURF 5 GUTTER Skrevet 1. juli 2009 #3 Skrevet 1. juli 2009 Peis på og bli ferdig. Graviditeten og fødselen er ikkje like i fra mine erfaringer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå