Gå til innhold

Noen her fra hadeland?


07&10&13?

Anbefalte innlegg

Lurer litt på om det er noen fra hadeland her jeg?kanskje det hadde gått ann med ett lite treff hvis det er flere her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er fra Hadeland, er gravid med termin i begynnelsen av desember. Er det flere hadelendinger? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor på hadeland er du fra da? jeg er fra brandbu og venter min nr.2 3.Mars , så er litt etter deg da men :) håper det er flere her inne, kanskje vi kunne fått til no treff:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg er fra Hadeland, bor på Grua og venter nr 3 i midten av november:o) Hadde vært gøy med et treff hvis vi blir litt flere.. Kanskje lettere å errerlyse flere på 2. trimester siden,- siden det ikke er så mange som er innom BIM treff siden:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er med:) jeg er fra roa og venter nr 1 :) hadde vært koselig å hatt et lite treff hvis vi blir en liten gjeng :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Hei! Jeg bor på Lunner og har ikke termin før i slutten av mai -10. Er 33 og venter mintt første barn. Noen som kan tenke seg og treffes eks på Gran eller Lykekliten på Lunner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

  • 3 uker senere...

ja, får skrive inn her igjen jeg da. Siste gangene gikk det ikke så bra så ny termin i Juli :) denne gangen ser det bra ut foreløpig hvertfall, kanskje vi kunne fått til noe treff i jan/feb en gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

JA, da setter vi opp treff i jan/feb da, jenter! Jobber dere eller kan vi sette opp på dagtid? Når og hvor vil dere møtes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er aktiv sykemeldt, er stort sett ledig på dagtid på fredager. I uken er jeg ganske fleksibel på ettermiddagene, så det er bedre dere tar hensyn til noen som kanskje er mer "låst"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnen Collargol*gravid

Heia :)

 

Jeg bor på Brandbu og har termin i juli.

Har fri tirsdager ellers så er det variable tider jeg jobber så må se an dato før jeg kan gi noe endelig svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Åååå, dumt at dere ikke fikk med dere treffet som var i går, vimselusa84 og sumsar :( Men vi som var der, bestemte nytt treff den 13.3. Kom da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter nr 2 i august. Men siden min eldste er 12 år, blir det litt som å starte på nytt. Jeg har veldig lyst til å møte 13 mars. Så gøy at det er så mange her inne:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Håper dere alle er klare for treff på lørdag 13 mars.

 

Veldig koselig sist, så vi se på lørdag kl 1100:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei !

 

Ser litt sent at det er BIM treff på granstunet lørdag 13. Jeg studerer medisin og ernæring og skal på labratoriet i oslo hele denne helgen ;( Hiver meg gjerne på ved neste møte!

 

Jeg er innflytter og bor på Lunner med min kjære. Vi venter vårt første barn og jeg har termin i mai. Er forresten født i -75 selv .

 

Hører gjerne fra dere!

 

Ha en glad dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...