Anonym bruker Skrevet 1. juli 2009 #1 Skrevet 1. juli 2009 Er den for tett?? Den virker så tett med den myggnettingen....
småeinsteins Skrevet 1. juli 2009 #3 Skrevet 1. juli 2009 Mener du for tett som i for klaustrofobisk, eller mener du at den er for tett i forhold til luft? Myggnettinga slipper jo igjennom masser av luft, så akkurat det ville jeg ikke vært bekymra for. Men med det myggnettlokket synes jeg nesten at den ser ut som et hundebur... Sikkert praktisk, dog.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2009 #4 Skrevet 1. juli 2009 jeg tenkte egentlig pga det med om det kommer nok luft inn. Det er jo så mye snakk om dette med teppe foran vognåpningen. Det er hull i myggnettingen, men de ser så små ut.. hehe.. men det kommer sikkert nok luft inn.. HI
Aliena Skrevet 1. juli 2009 #5 Skrevet 1. juli 2009 Man trenger ikke å lukke den på toppen da, det har jeg aldri gjort. Synes senga er super. Tar liten plass når den er rullet sammen også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå