Anonym bruker Skrevet 1. juli 2009 #1 Skrevet 1. juli 2009 En nær venninne har 30 årsdag og jeg må finne gave... Det bør koste omkring 500 kr. Noen gode tips?? Hun er hobbymenneske (kortlaging m.m), men jeg vet jo ikke helt hva hun har og ikke har...
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2009 #2 Skrevet 1. juli 2009 dytt, ingen som har noen morsomme/kloke tips??
3 er nok! Skrevet 1. juli 2009 #3 Skrevet 1. juli 2009 dersom hun lager mye kort, så vill ejeg dratt på nærmeste hobbyforetning og bedt dem plukke ut div varer for ca 500 kr. si at du ikke vet hva hun har fra før av, så du ikke vil ha verktøy, men materiale. materiale er dyrt, og det går fort, så det tror jeg hun vil sette pris på. jeg driver selv med dette, og ville vært superglad om jeg fikk en pakke med div ark, perler, rub-ons osv. spør i hobby butikken, de har nok peiling! men husk materiale, ikke verktøy! dersom du ikke spør henne om det er noe verktøy hun trenger da...
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2009 #4 Skrevet 1. juli 2009 tusen takk, det var et lurt tips! Ta gjerne imot flere :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå