fru tekopp Skrevet 1. juli 2009 #1 Skrevet 1. juli 2009 Var på kontroll for 3 uker siden. Var da akkurat 9 uker å vei. Neste kontroll er ikke før midten av august! Da er det ultralyd på sykehuset Er ikke det lenge mellom kontrollene? (er da i uke 18)
Mamma til snart 4 Skrevet 1. juli 2009 #2 Skrevet 1. juli 2009 Uke 18 er normalt å gå til Ordinær UL, som regel går vi ikke til JM før etter den UL, fordi det er så tidligt at det ikke har noe si. er kun den første legetime vi har før UL slik som du;))
Gjest Skrevet 1. juli 2009 #3 Skrevet 1. juli 2009 Nei, det er ikke lenge. Både nå og de to siste gangene var jeg til (første) kontroll rundt uke 11-12, så UL rundt uke 19-20 og neste kontroll i uke 24. Er helt normalt det, man trenger jo ikke flere kontroller så tidlig med mindre det er mye man lurer på som man trenger svar på tidlig i svangerskapet.
fru tekopp Skrevet 1. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 1. juli 2009 OK. Bare jeg som er litt ivrig, da... Hehehe... Mente bare at sist jeg var gravid (for 7 år siden) var det flere kontroller, men det har vel kanskje endret seg. Takker for svar!
Gjest Skrevet 1. juli 2009 #5 Skrevet 1. juli 2009 Ja, det har faktisk endret seg, det kom nye retningslinjer rundt år 03-04 en gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå