nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 1. juli 2009 #1 Skrevet 1. juli 2009 Skal kjøpe dvdspiller til bilen og tenkte det hadde vært koselig med en ny film. Hun er opphengt i Tornerose for tiden, men det kan jo fort bli litt skummelt med den onde heksa og sånn... Noen som vet?
HTC Skrevet 1. juli 2009 #2 Skrevet 1. juli 2009 Min på 2 år og 7 mnd ser på denne, men hun har alltid sett den sammen med voksen og/eller storesøster på 5 år. Hun ser ikke ut til at hun synes den er skummel og hun sier den ikke er skummel når jeg spør, så tja, jeg vet ikke helt. Vi setter den nå på da. Kan dere ikke kjøpe den og teste den ut på henne hjemme i armkroken din?
La Perla Skrevet 1. juli 2009 #3 Skrevet 1. juli 2009 Ja, begge mine jenter var veldig redde for den filmen da de var i den alderen, særlig den eldste Gutten som nå er fire ble ikke spesielt redd.
erteposen + 4 Skrevet 1. juli 2009 #4 Skrevet 1. juli 2009 Mine ble ikke redde av den, men de såg den første gangene sammen med oss. En film de har sett før og sammen med en trygg voksen kan de fint se alene i baksete på en bil.
La Perla Skrevet 1. juli 2009 #5 Skrevet 1. juli 2009 Det kommer jo mye an på barnet. Våre barn så den selvfølgelig også sammen med oss, men likevel ble eldstejenta og den mellomste veldig redde, mens den yngste ikke ble det.
erteposen + 4 Skrevet 1. juli 2009 #6 Skrevet 1. juli 2009 Jeg tenker på at om barnet ser den hjemme sammen med voksne et par ganger og ikke reagerer, så går det fint i bil:) Min far hadde gutta mine en uke sist sommer og han las og viste gutta mine Harry Potter filmene. 4 og 6 år var de da, og det gikk veldig fint. Eldstemann hadde både sett og lest de to første, men at lillemann tok det på strak arm hadde jeg ikke trodd. Det hører med til historien at mor ble sur:)
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 1. juli 2009 Forfatter #7 Skrevet 1. juli 2009 Da får jeg finne en annen film... Drar i kveld, rekker ikke se den først... Takk for svar )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå