La Perla Skrevet 1. juli 2009 #1 Skrevet 1. juli 2009 Vaksinerte dere dere på forhånd? Vi har ikke gjort det, for vi trodde ikke dte var nødvendig, men nå leste jeg at man helst skal gjøre det. men det rekker vi ikke før vi reiser. Hvor farlig er det da egentlig?
De tre gull Skrevet 1. juli 2009 #2 Skrevet 1. juli 2009 Vi hadde ikke vaksinert oss i fjor. Jeg kom hjem med CampylioBactus infeksjon som krevde sykehusinnleggelse og mannen min kom hjem med kusma... Ungene var frisk da...
La Perla Skrevet 1. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. juli 2009 Huffda! Var det noe du hadde spist som gjorde at du ble syk (vet ikke hva CampyloBactus er)?
<3 Legoland <3 Skrevet 1. juli 2009 #4 Skrevet 1. juli 2009 Jeg har vært to ganger i Tyrkia. Dene ene gangen i Side, den andre i Marmaris... Har aldri vaksinert meg... Det var før jeg fikk barn. Reiser ikke dit med barn
La Perla Skrevet 1. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 1. juli 2009 HVorfor reiser du ikke til Tyrkia med barn?
jentebanden Skrevet 1. juli 2009 #6 Skrevet 1. juli 2009 Ja, vi gjorde det. Vaksinasjonskontoret sa at vi fikk velge selv, men de anbefalte det. Alle, både voksne og barn, fikk Hepatitt-vaksine. I tillegg fikk vi voksne påfyll av barnevaksiner, som visstnok var veldig fornuftig. Skjønner heller ikke hvorfor man ikke vil reise til Tyrkia med barn? Vi har akkurat kommet hjem, og barna på 2 og 3 har storkost seg! Vanligvis reiser man jo til turistplasser der standarden og hygienen er bra. Hadde vært noe annet om man skulle ut i bushen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå