Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 1. juli 2009 #1 Skrevet 1. juli 2009 Skal visst gå over denne gangen også..(gikk 8 dager over sist) tror ikke den vil ut med det første.. åååh!! jeg vil ha h*n ut! Gleder meg til å se hvem det er som ligger og lurer inni her!! er bare -1 dag,men hodet mitt var igrunn ikke innstillt på overtid denne gangen her..trodde den ville komme før.. :/ er så LEI!!!!!!!! får ikke sove og er helt utslått pga varmen..
Lykke X 4 Skrevet 1. juli 2009 #2 Skrevet 1. juli 2009 Forstår deg godt! Er 38 uker og er drita lei og fryktelig sliten i varmen! Det er ikke overtid når man bare går noen dager over terminen Det regnes først som overtid ca. 14 dager etter termin. Men det vet du vel. Det er i grunnen få barn som fødes akkurat på termindatoen, så det sies jo så pent: Ikke la termindatoen trollbinde deg Dagen har jo dessuten enda ikke gått, kan jo skje fortere enn du aner! Hold ut der inne, vet hvor tragisk det er å gå flere dager over terminen! Jeg kan trøste deg med at jeg gikk 9 dager over terminen med nummer 1, mens nummer to kom 4 dager etter menstermin, og to dager før UL termin.
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 1. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. juli 2009 jeg vet det ikke er overtid før 14 dager etter.. men inni hodet mitt skulle den liksom komme før ul.terminen.. så jeg har hengt meg opp og kaller det overtid.. antiklimaks
Lalinja Skrevet 1. juli 2009 #4 Skrevet 1. juli 2009 Jeg er helt opphengt i termindato. Satser alt på at han kommer før tiden. Menstermin er i morgen, og UL-termin på søndag. Vil IKKE gå 14 dager over den teminen nei. Jeg er såååå klar. Håper det skjer snart for deg også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå