Mogop fikk augustgutt Skrevet 1. juli 2009 #1 Skrevet 1. juli 2009 Er det JoggsterX den heter, tro? Jeg syntes den hørtes så bra ut, men den virker da så lav på en måte? Både sittedelen og bagen kommer mye lavere enn på joggster twisten i alle fall... OK, fint å kunne snu sittedelen (men den spesielle bagen kan jo evt kjøpes til høsten, passer også til joggster twisten..) Noen tanker erfaringer? Jeg spør fordi jeg har bestilt Twist, men det er ikke for sent å ombestemme seg...
gutteklubben grei Skrevet 1. juli 2009 #2 Skrevet 1. juli 2009 Jeg har den og er ikke strålende fornøyd. Nå har ikke jeg prøvet den gamle modellen, så jeg kan ikke sammenligne.. Men synes vogna er god å trille, det nye håndtaket venner man seg fort til. Men den er ikke lang i ryggen og bumperbaren er så trang at den har vi måttet ta av. Synd at den ikke er til å åpne og stenge lett. Handlekurven under er bare å glemme, umulig å legge annet enn enkeltplagg og småsaker inn der. En handlepose er ikke å tenke på.. Den vendbare bagen har jeg ikke helt trua på heller, nå trenger vi ikke den for poden er over året alt, men hvordan kan den vare til barnet er 18 måneder ?? Babybagen er nok ikke lengre enn max 85 cm og setet blir jo ikke lengre når man gjør om det til sportsvognsete... Det er nok beregnet på franske babyer eller noe :-) Og gudene vet NÅR denne bagen egentlig dukker opp på markedet???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå