Gå til innhold

hurtig slanketips...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei!

trenger å gå ned ca 7 kg på 4 uker,skal inn i en kjole til ett brylupp 1 aug.

har du noen tips å gi meg,gjør ikke noe om det er kortvarig,altså at de 7 kg kommer tilbake igjen etterpå... høres pussig ut,men men...

tusen takk for alle tips;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

7 kg på 4 uker er mye.. jeg tviler på at du greier det.. sorry!

Skrevet

det er nok ikke mulig,,, da kan du ikke spise noe som helst, å da dør du jo... kroppen hadde ikke klart 2 kilo i mnd uten mat heller,,

på 5 uker er d nok kanskje mulig, med intravinøst=)

dette burde du tenkt på littt før.. finn en større kjole

Skrevet

Søk etter noe som heter ''the danish diett'' på nettet. Jeg gikk ned 6 kg på 2 uker. Men gikk opp 1-2 kg igjen når jeg begynte å spise normalt igjen. Men om du er forsiktig når den er ferdig så bør du jo klarer litt til:)

Skrevet

Du kan klare 4 kilo, altså ett kilo i uken hvis du er struktuert . Trene kondisjon hver dag, spise fisk, kyllingfilet og masse grønnsaker.

Gå inn på vektklubben .no , der finner du menyer og alt som trengs.

Skrevet

Prøv Cambridge eller Noka diett, måltidserstattere. Da må du kun drikke milkshakes, tre stk om dagen! Evnt et lite kalorifattig måltid i tillegg om dagen. Jeg har ingen problem med å gå ned 7 kg på fire uker. Kan lett gå ned 8 kg på en uke hvis jeg vil.

Og du trenger ikke gå opp når du slutter med dette heller, bare trene og forsiktig erstatte milkshakene gradvis, med ett og ett lett måltid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...