mayaya Skrevet 30. juni 2009 Forfatter #2 Skrevet 30. juni 2009 kan den brukes til å varme til 70 grader i, eller bare til 37?
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 1. juli 2009 #3 Skrevet 1. juli 2009 Ca 4-500 for den jeg kjøpte. Gikk opp til 40grader. Var ikke så fornøyd, tok så lang tid. Bedre å lage en flaske med kokvarmt vann og en flaske med kaldt vann - så var det bare å blande på en annen tom flaske. Iallefall den JEG hadde. Men, det er tross alt, hehe - 3år siden (Tiden flyr av gårde, hjelpe meg...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå