Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har endel ting jeg sliter med. Legen har tatt mange prøver men finner ikke noe galt.

Jeg har etter jeg ble mamma for ca 1 års tid siden sovet svært lite til tider(myyyye oppvåkninger pga baby),var også ganske så redusert i svangerskapet pga mye oppkast/bekkenløsning. Føler jeg heller mot en depresjon men er ikke deprimert. Sliten, føler meg aldri "ovenpå". Mye syk(type forkjølelse,omgangsyke osv.) Nedsatt(nesten ingen) sexlyst. Veldig nærtagen og kanskje litt humørsyk? Mye urolig...Er bare inne i en utrolig ond sirkel føler jeg...

Noen som har erfaring med lignede situasjon?

Har tenkt på å prøve en alternativ behandlig men aner egentlig ikke hvor jeg skal starte.

Trenger desperat å få hodet over vannet.

Takk for at du leste!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter litt jeg...

Tenker type akupunktur mot stress o.l

Noen som har prøvd?

Skrevet

Akupunktur funker mot mange ting, men jeg vet ikke om det hjelper mot stress.

Hva med å kontakte "HomeStart - Familiekontakten", de kan kanskje hjelpe deg ved å sende noen som kan avlaste deg noen timer i uken, så du kan sove litt, eller ta en laaaang dusj, eller trene, eller gjøre noe annet godt for deg selv som hjelper på energien og humøret :-)

Jeg synes det høres ut som om du trenger litt tid til å ta vare på deg selv!

Skrevet

Hei

Jeg fikk et helt nytt liv da jeg bestemte meg for å legge om livsstilen min i vinter. 1. mars startet jeg et nytt og bedre liv =) =)

Jeg var 25 overvektig, og det var der det startet. Begynte å trene, får til en dag i uka. Ellers er jeg aktiv i jobben og hjemme med barn og oppussing. Begynte på Ketolysekuren, ( diett og vitaminer/mineraler) Har gått ned 12 kilo til nå. Men den viktigste forandringen i livet mitt, er all energien og humøret jeg har fått!!!!!!!!!

Så for meg virker det som mye sukker og karbohydrater tappet meg for eneergi!!!

Skrevet

Takk for tips.

Har fått endel hjelp av familien vår, men hjelper ikke å sove et par ekstra timer innimellom. Føles godt der og da men et par timer senere føler jeg meg like sliten igjen. Har prøvd å trene men da er jeg helt "tom" i flere dager. Uff ble sytete dette...

Har tenkt å prøve å legge om kostholdet, men tror ikke jeg klarer å legge om til lavkarbo(mannen min har prøvd før og er ikke så veldig gira for ny runde...) Men en kostholdsendring med endel mindre kabohydrater kan kanskje hjelpe noe?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...