Anonym bruker Skrevet 30. juni 2009 #1 Skrevet 30. juni 2009 Jeg har to tette barn, 14 måneder imellom. Den yngste er nå tre måneder. Vi har hatt sex bare noen få ganger, og har hoppet av i svingen. Jeg har ikke fått menstruasjonen tilbake, fullammer. Men jeg har fått mensmurringer, er kvalm om kveldene spesielt, og har fått den umiskjennelige trettheten som jeg hadde med begge. Faktisk sånn jeg oppdaget at jeg var gravid med disse. Og min mor som ringer meg og spør om jeg er gravid, helt ut av det blå. (hun har en radar når det kommer til meg...) Er det noen som har blitt gravid uten at mensen har kommet tilbake, og så tidlig, selv om dere har vært "forsiktige"- lurer på om jeg skal gå og kjøpe test, eller om jeg bare er overhysterisk... Sist gang fikk jeg mensen tilbake etter åtte uker, men da delammet jeg.
frk Nilsen Skrevet 30. juni 2009 #2 Skrevet 30. juni 2009 Ta en test! Fullamming er IKKE pålitelig som prevansjon. Eggløsning kommer ALLTID før mensen, så du kan fint bli gravid før du har fått igjen mensen etter en fødsel.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2009 #3 Skrevet 30. juni 2009 jeg har lest om flere her inne (eller det var på barnetmitt) som ikke har fått igjen mensen i mellom. lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå