Anonym bruker Skrevet 30. juni 2009 #1 Skrevet 30. juni 2009 Var ikke rette episoden å se når man selv er gravid. Ble skikkelig uvel.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2009 #3 Skrevet 30. juni 2009 Det samme som skjer i Darfur hver dag, at de kutter opp magen til gravide og tar ut ungen. (bare at i Darfur må moren se at de hiver ungen i kokende vann mens hun selv blør ihjel).
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2009 #5 Skrevet 30. juni 2009 Nei, men har lest mange artikler om dette, og denne spesielle tingen har satt seg fast.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2009 #6 Skrevet 30. juni 2009 Fikk ikke med meg hele episoden jeg, men var det et keisersnitt i dag eller? Det er jeg egentlig glad jeg ikke fikk sett siden jeg har hatt det selv og føler ikke for å se det, spesiellt ikke siden jeg må ha keisersnitt neste gang også Men Darfur? Hva skjer der da, og hva er egentlig Darfur med fare for å virke som en idiot, er det et land? eller er det en tvserie? (kjenner jeg blir flau av å spørre om dette, burde vel ha googla det istedet, hehe)
Gjest Tale30 Skrevet 30. juni 2009 #7 Skrevet 30. juni 2009 Darfur er en region i Sudan, og det er svært konfliktrammet. Men jeg ser ikke helt sammenhengen mellom et keisersnitt og et at de skolder nyfødte barn i Darfur (det var forøvrig nytt for meg)
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2009 #8 Skrevet 30. juni 2009 Har lest meg litt opp om darfur nå, huff så noen utsulta barn Men fant ingen artikkel om skolda barn, så vet ikke hva det hadde med dette å gjøre egentlig?
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2009 #9 Skrevet 1. juli 2009 Det var vel ikke akkurat et keisersnitt.... En psykotisk kvinne har innbilt seg at Violets baby er hennes og gav henne noe medisin som gjorde henne lam fra livet og ned. Så skulle hun skjære ut babyen, mens Violet ligger der bevisst og ser på... Det er nok neppe den beste serien å se på mens man er gravid tenker jeg....
Gjest Tale30 Skrevet 1. juli 2009 #10 Skrevet 1. juli 2009 Oi.. æsj.. Var det hun gærne som fikk beskjed sist gang om at babyen var død?
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2009 #11 Skrevet 1. juli 2009 men vi fikk jo ikke se at hun tok ut babyen da... det sluttet akkurat da hun satte skalpellen mot magen hennes...så ikke at hun kuttet... jeg tror det kommer noen å får stoppet det...
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2009 #12 Skrevet 1. juli 2009 Skolda barn? Barna blir jo drept av å bli kasta i kokende vann rett etter å ha blitt revet ut av livmoren (der bryr fienden seg visstnok ikke om hvor langt moren er på vei, de gjengvoldtar henne også mens hun ligger og blør ihjel). Dessverre er det ingen nyheter som vil fokusere på dette lengre, og dermed vet få om dette. Jeg leste denne artikkelen da jeg var gravid, og det har satt seg så fast, fordi det er så grusomt. Såvidt meg bekjent så er det en konflikt mellom arabere og afrikanere.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2009 #14 Skrevet 1. juli 2009 Får endelig håpe du har rett der ja!! (engasjert tv-slave, jeg? neiiida)
miss u Skrevet 3. juli 2009 #15 Skrevet 3. juli 2009 Fikk bare sett begynnelsen, hva skjedde ellers, sam/naomi? addison/noah? dell? charlotte/cooper?
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2009 #16 Skrevet 3. juli 2009 Uff, ånei... (( Minner meg om Nanking massakren ( Stakkars stakkars stakkars barn og mødre ( GRUSOMT!!!!!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå