Gjest Skrevet 30. juni 2009 #1 Skrevet 30. juni 2009 Er det bra sminke fra Body Shop?? Noen erfaringer
=Mina min og mej= Skrevet 30. juni 2009 #2 Skrevet 30. juni 2009 Jeg brukte først sånn sminke fra alle disse rimlige merkene... Etterhvert begynte jeg med Body Shop sminke og har vært kjempefornøyd, finner ikke bedre maskara noen sted enn den volummaskaraen fra bodyshop feks. Bruker foundation, mascara og rouge derfra hver dag og huden har blitt mye bedre.. Har ikke økonomi til dyrere merker, selv om noe er kjøpt på parfymerier av det jeg har..
Gjest Skrevet 30. juni 2009 #3 Skrevet 30. juni 2009 Ok takk. Mente du at Body Shop sminken var dyr eller billig? Skjønte ikke helt. Jeg har brukt Clinique i mange år men er ikke fornøyd lengre. Ellers er alle hudproduktene jeg har fra body shop. Føler at det er det mest naturlige, og tenkte da at sminken også er laget av naturlige ingredienser.
=Mina min og mej= Skrevet 30. juni 2009 #4 Skrevet 30. juni 2009 mener at jeg kanskje syns Body Shop sminken er billigere enn disse fra parfymerier som Clinique, Lancome osv.. Ja, den er vel den mest naturlige og det merkes på huden absolutt verdt å prøve:) Også er de alltid hjelpsomme på body shop med å finne hva som passer ordentlig. Selv føler jeg at på parfymerier er de mest opptatt av å selge dyrest her jeg bor... Har selv hudprodukter fra Lancome. Frelst på dem for tiden
Gjest Skrevet 30. juni 2009 #5 Skrevet 30. juni 2009 Tusen takk for svar. Jeg tror også Body Shop er bra for huden. Jeg bruker lite sminke og jeg vil at det skal se veldig naturlig ut. Jeg tror ikke nødvendigvis det er sånn at de dyreste merkene er best for huden. Hudleger avkrefter jo dette stadig vekk:-) Det gjelder å finne noe som passer din hud. Og enig i at de er hjelpsomme der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå