Anonym bruker Skrevet 30. juni 2009 #1 Skrevet 30. juni 2009 Her om dagen fikk jeg høre at min såkalte "sjef" har ringt rundt til div. folk på jobben min for og spørre om jeg er gravid! Synes dette er frekt!! Sjefen kan jo komme bort selv og spørre... Har ikke vært mye borte, bare noen dager men kjenner nå at kvalmen tar over helt... Klarer nesten ikke å få i meg noe mat en gang! Så vil jeg vente med å si noe på jobben siden jeg ikke er mange uker på vei... Vet liksom ikke helt hva jeg skal gjøre. Nå må jeg bare ta en prat med sjefen Noen som har opplevd det samme?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå