Gå til innhold

kombinere bryllupsfeiring og barnedåp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva tenker dere ? er det likegreit siden vi skal gifte oss likevel ?

min mann kommer fra møre og jeg helt i sør. hans familie er der oppe og min er da her. siden vi har så stor avstand mellom familiene, samt ta hensyn til økonomien lurte vi på dette da. men er det mere komplisert ? noen gjort det før? noe en må ta hensyn til eller ?

og hvem skal man be? vi ønsker minst mulig bryllup egentlig pga lommeboka....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja,venner av oss gjorde det.Var hemmelig,alle trodde de skulle i dåp,men så vart det bryllup.Veldig koselig:)Foreldra vart så glade og overrasket.

Hadde middag og kaker etterpå.De som ville kunne ta med alkohol til kvelden.Var en koselig og fin feiring.

Skrevet

høres jo skøy ut å gjøre det på den måten heheeh :)

men tenker da på om hva om de ikke reiser såååå langt fra nord til sør pga en barnedåp?..."hadde vi visst dere skulle ha bryllup hadde vi hvertfall kommet" kommentarer.....

Skrevet

Ja,sant..Tror de fortalte det til noen få som bodde langt unna for at de skulle komme,men de sa ikke noe til de andre.

Skrevet

ja det var jo lurt :)

høres så moro ut at vi tror det ville vært moro å gjøre det på denne måten hehe

jeg liker å være litt lurifax ^^

Skrevet

Ja,likte det slik.Var ment å gå for det samme,men de kom oss i forkjøpet:)Kan ikke gjøre det samme,er gode venner.

Skrevet

Vi skal det nå den 18 juli:) Super koselig å vite at vi kan dele dagen med hele familien, vi er fra 2 land og skulle vi hatt dåp 1 mnd senere er det mange som skulle hatt vanskelig for å komme pga reisetid osv. Men på denne måten kan vi ha hele familien der både til bryllup og dåp:)

Skrevet

ja det høres jo veldig kjekt ut og som du sier veldig greit pga reisetid osv helt klart. :)

tror vi også gjør det slik. :)

Skrevet

Men går det ann å bruke samme person til forlover og til fadder ?

er det noen regler for dette ?

Skrevet

Nei, det er ikke regler for det. Om personen vil så er det helt opp til deg:)

Skrevet

å så bra da ! :)

jeg har valgt forlover i dag og hun ble veldig glad for det.

men hun kom med forslag på sin egen datter som brudepike (11 år gammel) ....er det vanlig med å gi forslag selv samt at barnet er 11 år ?

trodde brudepiker var små jenter :-0

Gjest yrild
Skrevet

Vi skal kombinere iom at familie og mange venner må reise langt for å være med. Tror det blir kjempefint!!!

Hvis du er redd for kostnadene så inviter bare til barnedåp og ha overraskelsesbryllup (som dere snakker om over her), da kommer ofte bare de som er nærmest.

Om brudepiker, så er det jo du som velger det, men tenk på da du selv var 11 år hvor stas det hadde vært å være prinsesse for en dag!!!

Skrevet

helt sant i alt det du sier.

men får se om vi vil ha brudepike da, tenker vi tar bare barnet våres på 5,5 år til dette. vårt barn blir jo noe over 6 år når det blir giftemål så vi får se ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...