Gjest mortillitenprinsesse Skrevet 30. juni 2009 #4 Skrevet 30. juni 2009 Skrives det ikke med dobbelt 'v' ? Wilma ??
i kvitt og svart for alltid <3 Skrevet 30. juni 2009 #5 Skrevet 30. juni 2009 Tenker bare på Fred Flintstone jeg Viiiilmaaaaaaaaaaaaa!!! ( men det var vel med W når jeg enker meg om )
Gjest Skrevet 30. juni 2009 #8 Skrevet 30. juni 2009 Er ikke noe fasitsvar på det, mortillitenprinsesse.
Gjest Skrevet 30. juni 2009 #9 Skrevet 30. juni 2009 Fred Flintstone gir jeg blanke i, kan alltid assosiere navn med noe&noen om man vil
*Minnie Mus* Skrevet 30. juni 2009 #10 Skrevet 30. juni 2009 det er et helt greit, fint navn. Ikke for mye av det ene eller andre, hvis du skjønner hva jeg mener:-)
Gjest ✿biss med twins✿ Skrevet 30. juni 2009 #11 Skrevet 30. juni 2009 Synes det er tøft. Tenker på Venke Knutson:-)
Gjest Skrevet 30. juni 2009 #12 Skrevet 30. juni 2009 Venke Knutson kalte datteren med enkel V, Vilma, fordi hun selv heter Venke og ikke Wenche.
erteposen + 4 Skrevet 30. juni 2009 #13 Skrevet 30. juni 2009 Veldig populært i Sverige og flere kjendiser har brukt det her i Norge. Er nok i økning om en vil unngå det. Helt greit navn, setter ikke de store følelsene i sving hverken på den ene eller andre måten:)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 1. juli 2009 #15 Skrevet 1. juli 2009 JEG liker ikke navnet - da ville jeg heller brukt Vilde. Men, du skal ikke bekymre deg for hva DIBdamene mener om navn! ) Lykke til i navnevalget.
TøffiTrynet☠ Skrevet 1. juli 2009 #17 Skrevet 1. juli 2009 Det er fint! I barnehagen til minstemann går det ei tøff lita jente med langt rødt hår som heter Wilma. Og hun kler absolutt navnet sitt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå