Gå til innhold

Hva med dette jentenavnet?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest mortillitenprinsesse
Skrevet

Skrives det ikke med dobbelt 'v' ?

 

Wilma ??

Skrevet

Tenker bare på Fred Flintstone jeg

Viiiilmaaaaaaaaaaaaa!!!

( men det var vel med W når jeg enker meg om :P )

Skrevet

Digger navnet :)

Skrevet

Fint navn, finest med enkel-v :)

Skrevet

Er ikke noe fasitsvar på det, mortillitenprinsesse. :)

 

Skrevet

Fred Flintstone gir jeg blanke i, kan alltid assosiere navn med noe&noen om man vil

 

Skrevet

det er et helt greit, fint navn. Ikke for mye av det ene eller andre, hvis du skjønner hva jeg mener:-)

Gjest ✿biss med twins✿
Skrevet

Synes det er tøft. Tenker på Venke Knutson:-)

Skrevet

Venke Knutson kalte datteren med enkel V, Vilma, fordi hun selv heter Venke og ikke Wenche.

 

Skrevet

Veldig populært i Sverige og flere kjendiser har brukt det her i Norge. Er nok i økning om en vil unngå det. Helt greit navn, setter ikke de store følelsene i sving hverken på den ene eller andre måten:)

Skrevet

Helt greit men liker

Villemo bedre.

Skrevet

JEG liker ikke navnet - da ville jeg heller brukt Vilde.

Men, du skal ikke bekymre deg for hva DIBdamene mener om navn! :o)

 

Lykke til i navnevalget.

Skrevet

Det er fint! I barnehagen til minstemann går det ei tøff lita jente med langt rødt hår som heter Wilma. Og hun kler absolutt navnet sitt! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...