lissiliz❤tassen❤lillesøster Skrevet 30. juni 2009 #2 Skrevet 30. juni 2009 sorry men hva betyr u/t??? har kjøpt mine på hennes og maurits- har ikke brukt de ennå da, siden jeg ikke har fått ut lille gull. men flere jeg kjenner har vært veldig fornøyde med disse.
Kassie Skrevet 30. juni 2009 #3 Skrevet 30. juni 2009 u/t betyr uten tekst. Det kommer som et tillegg på overskriften når HI ikke skriver tekst på innlegget sitt men kun overskriften. Hadde fra h&m sist, disse var helt grei. Denne gangen ønsker jeg noen som er litt stivere i stoffet, men det er vanskelig å finne.
erteposen + 4 Skrevet 30. juni 2009 #4 Skrevet 30. juni 2009 Jeg har kjøpt en fra Cubus fordi den var billig og grei. Uten spiler og fyll, helt straight og i en god cup slik den passer i starten. Har også en sloggi topp med hel rygg som er grei i starten.
lissiliz❤tassen❤lillesøster Skrevet 30. juni 2009 #5 Skrevet 30. juni 2009 takk kassie for svar!!!! (u/t)
Lilli med småtrolla Skrevet 30. juni 2009 #6 Skrevet 30. juni 2009 Jeg har kjøpt på H&M. De er kjempegode og billige. Cubus har også billige og fine, men jeg har ikke prøvd den enda. Har også kjøpt en litt dyrere på www.babyshop.no
**♀03♥ ♂10♥ ♀12♥ Skrevet 1. juli 2009 #7 Skrevet 1. juli 2009 Hei Jeg kjøpte faktisk mine på Sparkjøp. Her hadde de Triump sine amme-bher til en rimelig penge!! Veldig fornøyd!!
maimora Skrevet 1. juli 2009 Forfatter #8 Skrevet 1. juli 2009 Thanks, da skal jeg prøve hm og spar kjøp:)
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 1. juli 2009 #9 Skrevet 1. juli 2009 www.underverker.no Kjempebra nettbutikk!
meg & to små vampyrer Skrevet 1. juli 2009 #10 Skrevet 1. juli 2009 Sånne til ha den første tiden kjøpte jeg på HM. Kappahl har noen fine med spiler jeg liker etter en stund. Jeg har små pupper og de øker bare en halv til en størrelse ved amming. Greit å ta med i betraktningen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå