loffmusa Skrevet 30. juni 2009 #1 Skrevet 30. juni 2009 Det er grusomt å anbefale men jeg håper dere tar en kikk på disse 2 filmene. http://www.dyrsrettigheter.no/?module=Articles;action=Article.publicShow;ID=2462 og denne http://www.forbypels.no/ Det er helt forferdelig, viste ikke at dyrene hadde det så vondt.. Dritt norge.. håper vi blir fler i gruppa:) bli med å støtt oss.
Hilde_85 Skrevet 30. juni 2009 #2 Skrevet 30. juni 2009 ikke dumt å legge ut link til gruppa på facebook om du ønsker at folk skal bli medlem.
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 30. juni 2009 #3 Skrevet 30. juni 2009 eg tørr ikke se på filmene, får så vondt inni meg av å se på dyr som har d vondt, men hva heter gruppa?
loffmusa Skrevet 30. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 30. juni 2009 hehe, sorry.. http://www.facebook.com/home.php?#/group.php?gid=224955605226&ref=mf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå