Gå til innhold

Stikkpiller til barn....2 forskjellige meninger her! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ei venninne sier den skal inn med den flate ende først,men jeg sier motsatt...hva er riktig? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flate enden?? Hvorfor det? Det er jo mye lettere og mer "behagelig" for barnet å få den spisse enden først for å rolig åpne endetarmen...

Skrevet

spissen inn først selvfølgelig. En klapper ikke pinsvinet mot piggene vel? ;-D

Skrevet

Eller på tvers! Det er også et alternativ- uansett hva du velger er effekten den samme.... men mulig mer grining fra barnet om man stikker den flate enden eller på tvers først.

Skrevet

hehehehe,men hun hadde fått ett tips om den andre enden først...

Skrevet

Jeg mener den flate enden først. For da får man den minde ettervært.... Men jeg tror det er opp til hver enkelt hva man gjør.... eller hva?!?!

Skrevet

Det riktige er den flate enden først. Dette fordi da lukke rmusklene seg om den spisse enden og "skyver" den lengre opp. Jeg for min del kjønner ikke hvorfor de ikke kan lage de spisse i begge ender så slipper folk å lure :o)

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Flate enden inn først for ellers kan den komme ut igjen. Det var det hs sa til oss og det funker det :-)

Man tar jo selvfølgelig å tar bort den vonde kanten først da... hehe...

Skrevet

TAKK godt noen er enig med meg også! hehe

Skrevet

enig- flate enden først. På akkurat samme måten man bruker en dildo.

Batteripakka først- og dildoens kukkhode til slutt=)

Skrevet

Flate enden først:) har noe med at den glir lettere oppover da. Står på pakken tror jeg også.

Skrevet

Sier som de andre jeg det er den butte enden først. Det lærte vi å medisinkurs, men det er ikke feil å sette den med den spisse enden heller, man må bare passe mer på at den holder seg kvar i endetarmen,

Skrevet

okay,da hadde jeg feil og hun rett :)

så ikke noe på pakka,men var veldig ivrig etter å ha rett så jeg har sikkert hoppa over noen linjer :)

Takk for svar alle sammen :)

Skrevet

Jeg har også lært på at den flate enden skal inn først, pga det med lukkemuskelen som noen her over sier. :)

Virker logisk med den spisse enden først, men det rette er den flate enden først. Mindre sjanse for at stikk pillen glir ut igjen.. den spisse enden hjelper til med å gli innom lukkemuskelen.

MEN, det viktigste er jo at den kommer på plass. Uansett hvilken ende som går inn først.

Skrevet

det jeg sier,hva skulle jeg gjort uten dib!!

Blir klokere for hver dag jeg leser her inne! :D

Skrevet

Den flate enden først :-) pga lokkemuskelen dytter pillen lenger opp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...