Frukten og To små Skrevet 30. juni 2009 #1 Skrevet 30. juni 2009 Noen av dere søte damer har lyst å dele litt erfaringer med meg;)? Jeg hadde første dag i mens 6 juni, i følge barneverden EL 20 juni, vi hadde sex den 21 på morningen.(tror jeg), vel, frem til poenget. Lurer på om jeg fikk festeblødning i dag? Det ser ikke ut som første dag i mens, litt lysere syns jeg,men alikevell brunt.. Jeg skal ha TR lørdag 4. (om 4 dager)Jeg har ingen tegn til menssmerter i det hele tatt, noe jeg pleier å ha, hvertfall etter at jeg sluttet på pilla i februar.. Mensen har ALLTID vært til punkt og prikke, 28 dager syklus, ingen grunn til at kroppen skal tulle med meg nå ( håper jeg) Nå i kveld fikk jeg litt friskt rosa blod på papiret, ikke blødd siden den tidligere i dag, kan man få det flere ganger?...kom bare litt.. og det var det... Noen som har erfaringer med festeblødninger, hvor lenge varte det? ble litt "redd" når det kom 2 ganger... Blir veldig glad om noen svarer!
heleneogde2gutta Skrevet 30. juni 2009 #2 Skrevet 30. juni 2009 hei tror godt det kan være festeblødning, mener min var 10 dager etter EL. lykke til, tiden vil jo vise!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå