ainapost Skrevet 30. juni 2009 #1 Skrevet 30. juni 2009 Vi skal til Mallorca til helgen med barna. Minste snupp er straks 10 mnd og kommer nok til å være litt i solen. Vanskelig å unngå når storesøstrene er 4 og 7;O) Noen som har noen tips ang disse dressene med UV-beskyttelse?? Leste i Foreldre&Barn om slike dresser, men er litt usikker på hvor jeg får tak i en i str 74/80? Noen som vet??
WildPrincess Skrevet 30. juni 2009 #2 Skrevet 30. juni 2009 Vet at Lindex har en todelt en og butikker som fører name it. Fikk arvet en etter ei veninne til mi frøken. Hun er 9 mnd, men lita og bruker 68/74. Den jeg arvet var str 80 men passet fint. Litt rommslig, men fordelen var at den var lang på armer og ben og besytter henne litt ekstra. Meningen er nok at det skal være korte armer og ben.
ainapost Skrevet 30. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. juni 2009 Tusen takk for svaret! Da skal jeg sjekke ut litt:O) God sommer:O)
♥Klumpen og Lillesnuppa♥ Skrevet 1. juli 2009 #4 Skrevet 1. juli 2009 kjøpte på polarn o pyret, heldress med korte armer og ben. P o.p kom vel ikke best ut i testen, men heller ikke dårligst. Den dressen finnes også i mindre str, men kjøpte en som er så stor at den kan brukes neste år også. Gjør ikke noe om den er litt for stor i år, sitter bra på fordet Skal forresten også til Mallorca til helgen..flyr fra Oslo lørdag Aldri vært der før, har du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå