Gå til innhold

Full klaff på dig EL måler, etter MA?? Er dette troverdig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Hadde en MA for 10 dager siden, ferdig å blø (hadde ikke utskrapning, klarte alt selv), kjente plutselig eggløsningsmurring og målte med EL måler, bare fordi jeg ble usikker. Trodde jo ikke det skulle slå ut, men fullt på måleren for eggløsning.

Går det ann, kan man stole på dette her nå?

Kan jeg være klar såå tidlig?

nei og Ja!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan det være du har gravid hormon igjen i kroppen din? Det kan i tilfelle slå ut som positiv el test..

Skrevet

Du har sikkert rett.

Lurer jo på om andre har en historie å fortelle, noe som ligner et lite under.

Mistet i uke 11, men fosteret var i uke 7 da jeg hadde MA.

Utålmodigheten blir bare værre og værre:-(

realistisk er ikke alltid morsomt.

Skrevet

Hei!

Jeg hadde en MA i uke 12 den 7 mars i år - det var tvillingsvangerskap, men min hcg var ikke ute av kroppen før etter ca 6 uker, jeg fikk mensen nøyaktig 4 uker etter MA og EL når hcg var ute av kroppen - eller dvs når jeg testet negativt på graviditetstester. Ble gravid igjen på første pp etter det - men mistet dessverre i MA nok en gang, denne gangen bare i uke 9 - tilfeldig oppdaget på UL begge gangene - ingen smerter og ingen blødninger.

Jeg ville bare si at du bør ikke stole på EL tester så tidlig etter MA - når graviditetstesten er negativ - kan du begynne å teste etter EL igjen.

Klem fra en som har litt erfaring på dette området nå...

Skrevet

Min MA var 27/5, jeg tok en graviditetstest 19/6 og den var negativ. Tok så EL-tester 20 og 21 juni som var positive:)

Min historie:/

Skrevet

Takk for svar fra dere:-)

Jeg venter til neste mens og følger EL måler for ordentlig svar og en ordentlig pause mellom:-)

herremin hvor utålmodig går er det lov til å være:-) ler av meg selv.

Håper vi alle får en fin sommer med nye muligheter og en lykkelig historie å fortelle hverandre:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...