Billefrøken Skrevet 30. juni 2009 #1 Skrevet 30. juni 2009 Jeg hører alle sier at den beste slankekuren er å amme rett etter fødsel... jeg har gått opp i vetkt jeg. har ammet nå i 9 mnd og magen, rompa og lårene er større enn noengang!! Blæh....
~sjiraff~ Skrevet 30. juni 2009 #2 Skrevet 30. juni 2009 Amming er oppskrytt som slanking. Har aldri gått ned i vekt mens jeg har ammet.
OsloMor Skrevet 30. juni 2009 #3 Skrevet 30. juni 2009 Ja, har aldri vært tynnere enn da jeg ammet jentene, og har aldri gått opp ett gram under amming. Man må spise nok mat, ellers holder kroppen på kaloriene for at man skal kunne amme.
AO3 Skrevet 30. juni 2009 #4 Skrevet 30. juni 2009 Amming er jammen oppskrytt! Jeg har ammet i snart ni måneder, jeg også, og fremdeles har jeg igjen 4 kg! Det er søtsuget (= sjokolade) som har skylda! Men nå har jeg ikke spist sjokolade siden lørdag - ny rekord!
Expat Skrevet 30. juni 2009 #5 Skrevet 30. juni 2009 Be legen sjekke stoffskiftet ditt. Spesielt om du sammen med vektøkningen har tørrere hud og latterlig lav libido.
Billefrøken Skrevet 30. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 30. juni 2009 hehe, expat, ja det kan jeg jo skrive under på.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå