Mamma2OO5 Skrevet 30. juni 2009 #1 Skrevet 30. juni 2009 og hva liker du å ha oppå/under? jeg kan ikke spise uten remulade og sylteagurker. Ååååh det er så godt!! Men kunne tenke meg noen tips på gode leverposteier. Har hatt en periode hvor jeg spiste bacon fra mills, nå er det gullpostei fra finsbråten.
Blue Lady Skrevet 30. juni 2009 #2 Skrevet 30. juni 2009 Den vanlige runde gule med majones! enkel sjel jeg
Gjest Skrevet 30. juni 2009 #3 Skrevet 30. juni 2009 Ovnsbakt fra Mills. Ellers synes jeg den "barnslige" gule rundingen fungerer greit :-)
Mamma med to søte små Skrevet 30. juni 2009 #4 Skrevet 30. juni 2009 Liker de fleste, i det siste har jeg spist den lille runde. Er veldig godt med majones,tomat,agurk og div krydder på toppen. Feks gourmetkrydder eller gastromat.
Gjest Skrevet 30. juni 2009 #5 Skrevet 30. juni 2009 Den gule boksen Ikke noe smør under,bare masse leverpostei hehe...og KUN ifra nyåpna boks
Elin snart mamma til 3 Skrevet 30. juni 2009 #6 Skrevet 30. juni 2009 den gule rundingen er god ja Ellers liker jeg faktisk first price leverposteien. nam, nam Er en leverpostei i sverige som har sylteagurkbiter som også er knallgod.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 30. juni 2009 #8 Skrevet 30. juni 2009 VITA hjertego sin- den i stor boks (ikke den som er delt i to)- den er bare suuperdigg! Smaker faktisk litt mer av den (pepper?) enn mange av de andre synes jeg, også er den så fin og kremet i konsistensen- naaam. Og sist men ikke minst, så SUNN vettu, med masse sunne oljer i;)
Tommage♀♂ Skrevet 30. juni 2009 #9 Skrevet 30. juni 2009 Den lille runde er jo god=) Men Gildes ovnsbakte, og den der med 2 pk i en, er det Mills mon tro? De er veldig gode! Jeg spiser naturell, eller med agurk. Og i helgene hender jeg jeg slår til med majones på også. Hehe, neida;) Jeg slår til i ukedagene også om jeg kommer på det
*Rutletutt* Skrevet 1. juli 2009 #10 Skrevet 1. juli 2009 Magerposteien til Vita hjertegod - liker konsistensen og smaken best på den. Må være agurk oppå;o)
Mamma2OO5 Skrevet 1. juli 2009 Forfatter #11 Skrevet 1. juli 2009 hmm da skal jeg prøve det jente+spire Skal også forsøke meg på vita hjertego. Aldri smakt den før jeg. Nam nam )
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 1. juli 2009 #13 Skrevet 1. juli 2009 Jeg syns ovnsbakt fra mills er best,også må jeg ha majones og agurk oppå:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå