Gå til innhold

Bilsete nr 2: hvilket gikk dere for? Noen som kjenner Britax?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi må nå kjøpe nytt bilsete (deilig utgift) men hvilket skal vi gå for? Vår lille bolle er nå rundt 10 kg, og 11 mnd.

Og derfor s¨å spør jeg dere: Nr 2: hvilket sete gikk dere for? Og hvorfor? Noen som kjenner til Britax?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har valgt Britax Multitech. Det er et trygt bilsete som gjør det bra i tester, og det var viktigst for oss. Ellers ønsket vi et bilsete med lengst mulig rygg, fordi vi har en lang gutt som vi ønsker at skal sitte bakovervendt så lenge som mulig.

Skrevet

vi kjøpte akta craco fra 6 mnd til 4/5 år

betalte 2500kr da dt var på tilbud på buskerud storsenter.

men det koster ca 3100,-

Valgte dt fordi det var så fint, god støtte. satt jenta vår oppi det i butikken og hun ville ikke ut...

sa komme da å strakk hender, men hun lente seg tilbake og rista på hodet... vi voksne bare lo og syns det var rart i grunn..

ble en carena trille samtidig og;)

Skrevet

Vi kjøpte også Britax Multitech - kjøpte det på tilbud. :) Alternativet var det bakovervendte fra BeSafe, men valget falt likevel på Britax. Vi har ikke begynt å bruke det enda, da. Det sies at det skal være enkelt å montere, men jeg syntes det så komplisert ut, så jeg gleder/gruer meg til prøve det selv...!

Skrevet

Vi valgte besafe izi et eller annet:) går opp til 18 kilo. Stod mellom den og britax nevnt av de andre opp til 25 kilo.

Vi valgte besafe for gutten vår fikk best støtte i den og likte best måten en lett kunne vinkle sete i bilen på:)

Viktig å prøve bilsete i bilen før du tar et valg. vi opplevde benplassen fremme forskjellig fra sete til sete:)

Skrevet

Vi har også kjøpt BeSafe Izi sete. Det med isofixfeste. Så slipper vi å surre med feilmontering etc. Er ganske dyrt 3700 kr, men lillemor sitter veldig trygt og godt i setet. Veldig fornøyde så langt! Kan sitte både bakover-og forovervendt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...