Anonym bruker Skrevet 30. juni 2009 #1 Skrevet 30. juni 2009 hvor får jeg kjøpt gode badesko til baby. lillemann har akkurat begynt å gå, og har vært på stnstrender der verken jeg eller lillegutt klarte å gå har sett i byen her jeg bor, og le er utsolgt i str 19
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2009 #2 Skrevet 30. juni 2009 Jeg har kjøpt på reflex, sånne i badedraktstoff med UV stopp i stoffet og sklisikre såler. Ellers så kan du kanskje bruke crocs?
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2009 #3 Skrevet 30. juni 2009 ah, da skal jeg se på reflex! er slik butikk der vi skal på ferie!! Sitter Crocs på foten til slike små tro? Og finnes det i så små str?
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2009 #4 Skrevet 30. juni 2009 Vet ikke helt hvor langt ned crocs går i str, men vi bruker reima på crocsen bak foten på datteren vår og den sitter godt den, i starten var de litt vanskelige å gå på, men vendte seg til de etterhvert. Men finner du på reflex er de som gymsko nesten, lette å gå på for de som akkurat har lært å gå siden crocs kan bli litt høye og klumpete i starten for de minste.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2009 #5 Skrevet 30. juni 2009 takk for svar!! skal absolutt se på reflex, de føres bra ut!
Gjest ✿biss med twins✿ Skrevet 30. juni 2009 #6 Skrevet 30. juni 2009 Da er det kanskje de som heter Zoggs du skriver om?:-) De er supre! Fant i str 19 på Barnas Hus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå