Anonym bruker Skrevet 30. juni 2009 #1 Skrevet 30. juni 2009 det vil si afrikanere? eller er man og mulatt om man er halvt middelhavs?
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2009 #2 Skrevet 30. juni 2009 Mulatt er kun halvt hvit og halvt neger ja
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2009 #3 Skrevet 30. juni 2009 Mulatt er vel blanding av alt. Ikke bare afrikansk og hvit. Bare det er blanding.
Dunder Skrevet 30. juni 2009 #4 Skrevet 30. juni 2009 "Mulatt" er et nedsettende begrep. Så det er vel ingen definisjon som er "riktig". Det blir litt som å spørre hva som er definisjonen på et "ludder".
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2009 #5 Skrevet 30. juni 2009 er mulatt nedsettende? det viste jeg ikke, kjenner en del mulatter som jeg har lært er blandingen av en hvit og en neger. så man er ikke mulatt hvis ene forelderen kommer fra nordlige afrika der de ofte ikke er negre, men er jo noen der og selvfølgelig.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2009 #6 Skrevet 30. juni 2009 Mulatt er blanding av "eurpeer" og "afrikaner" Blanding av indianer (sør amerikansk urbefolkning) og afrikaner heter mestis,- tror jeg blanding av asiat og eurpeer, asiat og afrikaner, europeer og indianer (urbefolknng) har visst også eget "navn",-likedann osm andre "blandinger" man kan finne.....
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2009 #7 Skrevet 30. juni 2009 Ja, Barack Obama er f.eks. en ekte mulatt. Og han er jo kjekk han!
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2009 #8 Skrevet 30. juni 2009 Ja det er halvt Afrikaner og halvt hvit ja.Venninna mi har en datter som er kvart Afrikansk. DVS faren hennes er mulatt. Og hun har lys hud, blå øyne, smale lepper og lysebrunt hår. Hun har jo litt Afrikansk blod i seg men det er umulig å se.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå