Gå til innhold

Forelska!!??!! ......men ikke i mannen min!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skikkelig forvirret, har ikke vært utro. Men er så utrolig betatt av en annen...

Kollega, kjekk, varm, nydelig, oppmerksom...endel yngre enn meg. Hatt en natt sammen, hvor vi bare har pratet og kost oss...og vi jobber sammen noen dager i uka. Sniker seg til et lite kyss en gang i mellom...kan ikke noe for det, og dette er det siste jeg trodde kom til å skje meg!!

 

Har en mann som er flott, på alle måter ...og 2 barn.

 

Hjelp..... noen vært i den situasjonen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nix, men en forelskelse er bare en forelskelse.. de går over! så om du forlot mannen din for denne mannen, tror jeg i det lange løp du ville gjort livet vanskeligere for deg.. til slutt så blaffer den forelskelsen over, og kanskje du angrer. selvfølgelig, man vet aldri... men har du det bra med mannen din, synes jeg du skal ignorere det egentlig.

Skrevet

Tenker nok som du råder meg til...... MEN, han er jo viktig for meg nå!!

Huff....

Skrevet

Kjennes så bra...samarbeider bra, ikke sånn nervøs forelskelse liksom. trygg på hverandre. Han er på en måte klar for å roe livet sitt....Ser ikke min situasjon som et hinder. Men er jeg som holder tilbake....

Skrevet

"Har ikke vært utro", "Sniker seg til et lite kyss en gang i mellom"...veit ikkje kva definisjon du har på utroskap, men min sambuar ville definitivt sett på "eit kyss ein gang i blandt" som utroskap. Lurt å finne ut om du og din mann har same syn på kva utroskap er, før du seier at du ikkje har vore utro...

 

Men som det vart sagt over her, forelskelsar pleier som regel å gå over etter kvart.

Du får nesten sette kolegaen på vent ei god stund, for så sjå om du føler det same (tenker då ikkje på ei veke/en mnd, meir eit år eller meir...).

 

Enkelte "offer" må ein gi her i livet...vil du offre ein forelskelse, eller ein familie? Kun du som kan avgjere..

 

Har ikkje sjølv vore i ein slik situasjon, men om eg noken gong kjem i den, så håpar eg at noken fortel meg det eg har skreve no.

(er motstandar mot "unødvendige skilsmisser", men kva som er unødig må ein vurdere i kvart enkelt tilfelle)

Skrevet

jeg syns han burde være mer voksen og respektere det du har..Hvertfall ved tanken på ungene..En ting er at dere er litt betatt, men tenk på hva du har.Ungene har ikke bedt om dette, og dete r jo de det går ut over..Og den uskyldige mannen din. Gresset kan være like grønt hos deg, du må bare pleie det godt....og det er det et forhold handler om...Og du burde behandle mannen din bedre..Vet det er fort gjort å ramle ut litt, men du er tydligvis klar over hva du gjør nå..

 

Lykke til.

Håper det ordner seg for familien din

Skrevet

Tja..... sant, og håpet egentlig å høre sånn fornuft her!!

 

Har pågått siden august i fjor......så føler på en måte også at han er på vent. Og kan jo ikke vente evig..... Vi har blitt enige om at han flytter litt på seg, og starter opp med noe nytt til høsten, så kanskje det kjølner...... Han vil at det skal bli til noe, og er villig til å se om jeg virkelig er forelska!!

Skrevet

Jeg har vært i samme situasjon som deg.. Hadde til og med avtalt en "date" der jeg skulle komme på besøk til vedkommende.. Heldigvis besinnet jeg meg i siste liten, og avlyste alt(han som ventet meg ble dritsur, og prater omtrent ikke med meg nå, hvilket beviser at jeg gjorde det rette valget!)..

Jeg har jo en flott mann, som jeg heller burde bruke tiden min på, enn en forelskelse som kan være så flyktig, uansett hvor stormende den føles..

 

Det er ikke så lett å velge bort en som er viktig for deg i øyeblikket, men i det lange løp kan det være veldig riktig og viktig!..

 

lykke til!

Skrevet

Vi er jo bare mennesker og vi kommer alle til å bli både betatt og forelsket i löpet av livet. Slik jeg ser det må man, når man havner i denne forelskelsen, bestemme seg for ikke å kaste bensin på bålet. Du lever veldig farlig ved hele tiden krysse grenser for hva som egentlig er ok når man er gift og lever i et forhold som skal baseres på tillit!

 

Synes du skal bestemme deg, er det egentlig verdt å satse alt man har på en romanse? Hadde jeg värt deg hadde jeg tatt avstand fra denne mannen, bestemt meg for å droppe hele greia! Du vet, gresset er som kjent ikke grönnere på andre siden, selv om det ser sånn ut på avstand!!!!

Skrevet

Er jo så enig...........

 

Men siden han er avventende, og vil vente lenger....tilogmed dra vekk for å se om ting blir lettere for meg!

Han er nesten alt man kan ønske seg...bortsett fra å være pappa til ungene mine...

Skrevet

Sånn tenkte jeg også.. Han var så perfekt, og vi snakket så godt sammen, og gosj..:)

Men hør nå på en gammel dame, vann vannet på din side av gjerdet, så blir det like grønt som det på andre siden..;)

Skrevet

Hvor gammel er du og barna dine?

 

Har du tenkt på hvor vannskelig dette kommer til å bli for barna dine? Vil du virkelig utsette de for noe sååå vondt bare forrdi du er forelsket nå?

 

Det aller viktigste er jo at du har det bra og er lykkelig, men kommer du til å være like forelsket i denne nye mannen om ungene dine ikke trives sammen med han........det blir diskusjoner og krangling hjemme hver dag....

 

Dette skjedde nemlig hjemme hos oss når mamma kom hjem med den nye mannen sin. Jeg var 8 år og stefaren min prøvde alt han kunne for å få meg til å like han, men jeg hadde bestemt meg for at det skulle jeg ikke. Vi kranglet nesten hverdag frem til jeg var 20 år og flyttet ut.

 

Mamma holdt ut, men hun og Stefaren min flyttet fra hverandre i perioder bare fordi han og jeg kranglet sånn.

 

Vil bare at du skal tenke på det også.

'Men husk at det som er aller aller viktigst er jo at du er lykkelig!

Skrevet

ååå sånn har jeg det også..

bare at kollegaen min er eldre.. ganske mye også..

Er ikke forelska, bare betatt..

Vi jobbet ganske tett i høst/vinter og tok meg i å se langt etter ham da.. Gledet meg mer og mer til å gå på jobb osv..

Nå var vi på fest sammen for ikke lenge siden, og før jeg visste ordet av det så var vi alene rundt et hjørne..

Ble litt kyssing og tafsing, og jeg klarte bare ikke stoppe det..

Han var helt uvitende om at jeg har sett på ham lenge..

 

Jeg har også en mann som er flott på alle måter.. Men med mye rutine og lite "spenning".. Ingen barn.

 

Hadde aldri trodd jeg skulle gjøre noe sånt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...