Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner jeg sakte men sikkert er blitt en periodetrener, har mye "dårlig" tid i hverdagen selv om jeg faktisk ikke jobber enda.. :)

Prøver å knø meg på Sats et par ganger i uka, og idag skal jeg faktisk jogge! Gjorde det igår og :) Trener dere ofte nå som dere har barn ( og evt jobber også da)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trener til Oslo Maraton (havlmaraton) og løper som fy og trener yoga i tillegg. Dessverre måtte jeg gi opp treningssenteret og dermed god styrke og klasser, hadde ikke tid i tillegg til fulltidsstudier og ekstrajobb. Men, jogging og yoga (bor ved siden av yogainstituttet) er fleksibelt og jeg klarer det.

Går i tillegg masse hver dag og er veldig aktiv:)

Gjest Sauen har 2 jenter =)
Skrevet

Trente 3 ganger i uka på sats før - litt forskjellig. Spinning, styrketimer, dans, styrketrening, kondisjon. Ble gravid med bekkenløsning og treningsforbud, så måtte gi meg. Nå er det 4 uker siden fødsel og har så smått begynt med 1 times trilletur hver dag. Om noen uker begynner jeg nok rolig på sats igjen, da satser jeg på trening 3 dager i uka og trilling 1 time hver dag.

Skrevet

Jeg er i aktivitet tre ganger i uka, enten går jeg tur på en times tid eller sykler jeg eller stepper på sånn steppemaskin... Tar vanligvis mageøvelser og armøvelser også.

Jeg har funnet ut at kroppen min trives med aktivitet, men den endrer seg ikke så veldig i trivsel om den aktiviteten er inne på treningssenter eller ute med vogn for å trille. Så dermed tilpasser jeg etter som det passer med livssituasjonen vår. :)

Skrevet

Prøver å få trent 3 ganger i uker etter jobb.

Skrevet

3-4 ganger i uken.

Går i harde kondisjons- og styrketimer på et lokalt treningssenter, og det er virkelig effektivt!

Skrevet

Jeg går på fjellet hver dag. Tar ca 40 min med jogging/småspringing. Er blitt helt avhengig og føler meg helt ekkel om det går en dag imellom..

Skrevet

pilates hjemme, 30 min, 3 ganger per uke. super effekt! :D

Skrevet

jeg er typen lat og trener bare to ganger i uken, halvannen time volleyball og halvannen time badminton.... har intensjoner om mer, men det blir alltid med tankene fordi jeg klarer bare å manne meg opp hvis jeg synes det er gøy

Skrevet

Trener 5/6 ganger i uken.

Trener spinning, utholdende styrke og løping (trener til halv (Oslo) og hel maraton (Honolulu, Hawaii).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...