Gjest Sekretøsa Skrevet 30. juni 2009 #1 Skrevet 30. juni 2009 Det har visst vi gjort. Fant ut idag på legevisitten at babyen som lå på samme rom som oss i natt var smitta med e-coli. Både i urin og blod hadde de funnet bakterien, og babyen var passe medtatt, sov dårlig, pusta dårlig, og spiste ikke... Men så tenker jeg, er det helt forsvarlig? Det KAN jo være smittsomt... Sier ikke at han hadde det i så stor grad at det var dødelig (det vet jeg jo ikke), men han måtte visst være der hvertfall 1 uke til....
Blopp1 Skrevet 30. juni 2009 #2 Skrevet 30. juni 2009 Dette høres snodig ut......!! Vi ble innlagt med en syk lillesmurf,og da havnet vi rett på isolat. Lillesmurfen hadde feber,diare og var dehydrert. De la han på isolat,og vi slapp ikke ut før legene fikk svar på prøvene at de var negative :-) !!! Jeg hadde nok kontaktet sykehuset igjen,og hørt litt rundt dette..............
Gjest Sekretøsa Skrevet 30. juni 2009 #3 Skrevet 30. juni 2009 Denne babyen ble innlagt i går på ettermiddagen da, og i dag på legevisitten overhørte jeg dette. Han måtte vistnok få ab intravenøst i 1 uke eller så, og han måtte veies før og etter mat, hver 3.time. Vet ikke hvor gammel han var, men tipper toppen 1 1/2 mnd...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå