Gjest Skrevet 30. juni 2009 #1 Skrevet 30. juni 2009 Forventa liksom at familien skulle ringe å gratulere meg med dagen,men det gjorde dem ikke Utenom mormor da,men hun trodde jeg ble 30 isteden for 25,så da ble jeg en smule fornærma hehe. Sambo jobber overtid,så han får jeg ikke sett idag. Adrian har fått feber,så jeg har suttet her inne i varmen og syns synd i meg selv hehe. Jeg er så glad i å fylle året,men merker jo at desto eldre man blir,desto mindre betyr det tydeligvis hehe..Er nok bare jeg som må vokse opp å slutte å sutre (til mitt forsvar så venter jeg uka innen ett par dager,og da er jeg ekstra hårsår ;P) Fikk søte gratulasjoner på face da,og litt her,så da ble jeg glad Og det som også gjorde meg glad var å sitte å kikke på Adrian som nettopp har funnet ut at han har ører,så dem sitter han å drar i og ligner på en apekatt
Gidder ikke! Skrevet 30. juni 2009 #2 Skrevet 30. juni 2009 Skjønner at du blir litt lei deg da. Hadde nok sutret litt selv jeg altså. Gratulerer så mye med dagen!!
CMH Skrevet 30. juni 2009 #3 Skrevet 30. juni 2009 Hehehe huff.. Høres ut som du har en søt liten artig gutt da hvertfall! :-) Grattis med dagen
Gjest Skrevet 30. juni 2009 #4 Skrevet 30. juni 2009 ja han varmer mamma hjertet mitt så han har gjort dagen bedre for meg MINUS det at han sto opp kl 3.30 i NATT! frekkas hehe....Men nå er han i seng,liker ikke det at han har fått feber da,så blir mye sjekking på baby i kveld ja ...
~sjiraff~ Skrevet 30. juni 2009 #5 Skrevet 30. juni 2009 Gratulerer med dagen! Hadde blitt snurt selv om alle hadde glemt bursdagen min. Bursdager skal huskes til man blir 100 )
Gjest Skrevet 30. juni 2009 #6 Skrevet 30. juni 2009 ja ikke sant!! gjett om jeg skal holde igjen julegaver i år!! haha
Monajenten Skrevet 30. juni 2009 #7 Skrevet 30. juni 2009 GRATULERER MED DAGEN!!!!! :-D Jeg blir 25 i november, og jeg er akkurat som deg - jeg ELSKER bursdagsoppmerksomhet, haha:-P Hadde blitt kjempelei meg om jeg ikke hadde fått gratulasjoner fra familien. DÅRLIG GJORT!!!
Gjest Skrevet 30. juni 2009 #8 Skrevet 30. juni 2009 TAKK! dere er så snille Mangen ganger gjør dib meg i godt humør!! Ja jeg husker som regel på alle jeg,men hvis det er sånn det skal være så skal jeg huske dem igjen Penger spart på julegaver sier bare jeg haha Er jo enda noen timer igjen til det er 1 juli da,men det ser dårlig ut til nå...hmmm... Det som er,i fjor ringte fåtall i familien,de ringte kun på Emmas bursdag og gratulerte hun,og nå som jeg har fått 2 barn så kommer jeg nok iallefall til å bli glemt! IIIIk,og jeg ELSKER kaker og presanger og GRATULERER tlfer Jaja,får finne på noe gøy med Emma i morgen når hun kommer da
Gjest thricane Skrevet 30. juni 2009 #9 Skrevet 30. juni 2009 GRATULERER MED DAGEN. 25 år er jo stort. du får helt sikkert en telefon eller melding senere i dag.
Gjest Skrevet 30. juni 2009 #10 Skrevet 30. juni 2009 YEY!! sambo kommer hjem tidligere enn planlagt og har med en overrasskelse til meg WEEEE,blir så glad hehehe Jeg er glad jeg har dib,løfter humøret mitt på litt daffne dager hehe,tusen takk for gratulasjonene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå