Mamma til*2 jenter* Skrevet 30. juni 2009 #1 Skrevet 30. juni 2009 Jeg hopper inn hit igjen... Har en prinsesse på 9 mnd og 2 uker nå... Er gravid på ny med termin 10.03.2010
Lille diamant Skrevet 30. juni 2009 #3 Skrevet 30. juni 2009 Gratulerer så mye Kom nettopp inn her selv jeg, så er litt fersk enda!
Cupcake! Skrevet 30. juni 2009 #4 Skrevet 30. juni 2009 Hei Mamma til 1*gravid igjen*! Gratulerer så mye med spiren i magen Har selv en vilter krabat på 9 mnd og 1 uke. Min termin er sånn ca 27.februar. Er graviditeten planlagt? Denne spiren var planlagt men den kom litt fortere enn forventet (1pp). Skummelt med to tette. Syns av og til litt synd på gutten jeg har fra før. Sikkert ikke lett for en så liten en å måtte dele mammaen sin med en annen...men det går sikkert fint.
Mamma til*2 jenter* Skrevet 30. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 30. juni 2009 Denne graviditeten var overhodet ikke planlagt...Jeg hadde overhodet ikke forventet det! Vi har vært veldig forsiktige siden jeg fortsatt ammer. Jeg har blandede følelser men er så redd...Aner ikke hvordan dette vil gå. Jobben forventer meg tilbake i jobb i tidlig august...Å vi bor i en liten leilighet med 2 soverom...Men leiligheten vår har vært ute i snart 6 mnd..Så vi håper vi får solgt til nye spiren kommer. Føler jeg svikter alle å ikke minst meg selv.. Jobb,min datter å nå må mannen min takle 9 nye mnd med syting å ikke minst må vi gå gjennom en fødsel til. Menmen...akkurat nå er hodet alle plasser.
Cupcake! Skrevet 30. juni 2009 #6 Skrevet 30. juni 2009 Uffda..skjønner at du har MYE å tenke på. Men angående jobben så får du jo gjort en innsats før du går ut i permisjon igjen da...sånt er jo vanlig når man har fruktbare kvinner ansatt . Kanskje det beste er at du får to permisjoner tett i tett. På den måten kan det jo hende at jobben allerede har en som jobber i din stilling. Så slipper de å finne en ny løsning... Ikke vits å stresse over ting man ikke har noe kontroll over. Nå har spiren bestemt at dette er riktig tidspunkt så da er det bare å sette seg ned, slappe av og nyte det hele. Du skal se at jobb, leilighet, barn og mann ordner seg :-)
♥Damita ♥gutt & jente, Skrevet 30. juni 2009 #7 Skrevet 30. juni 2009 Hei hei Mamma til 1*gravid igjen* har samme termin som deg. men har hatt 2 SA i april og igjen 1 juni og er gravid igjen .. ikke hatt mensen siden mars og er gravid på nytt. denne gangen var det ikke meningen å bli gravid . ville la kroppen få mensen ett par gangen. men nå er jeg redd og veldig usikker på om det vil gå bra denne gangen... Tør ikke å glede meg helt enda..
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 30. juni 2009 #8 Skrevet 30. juni 2009 ditta klare du kjempe fint d e ei sikker på <3 dåkke e kjempe heldige .. vær gla før den gava dåkke har fått <3
Mamma til*2 jenter* Skrevet 30. juni 2009 Forfatter #9 Skrevet 30. juni 2009 Hehe..heisann Gry...ej tenkte ej måtte melde mej inn her igjen... Koslig å sjå at du e her inne å oppmuntra som du alltid gjer.. Gi Knutn en stor kos fra Mille da:)
Cupcake! Skrevet 30. juni 2009 #10 Skrevet 30. juni 2009 Mamma til 1*gravid igjen*...hmm har du bytta nick siden sist gang du var gravid?
Mamma til*2 jenter* Skrevet 30. juni 2009 Forfatter #11 Skrevet 30. juni 2009 Jepp...har nokk det...Mitt navn var egentlig *Håpefull_jente*
Cupcake! Skrevet 30. juni 2009 #12 Skrevet 30. juni 2009 Jeg skjønte det..hehe..vi hadde samme termindato på nr 1 tror jeg..husker ikke helt jeg..hadde også annet nick men husker det ikke.. Så gøy! Følger bloggen din også
Mamma til*2 jenter* Skrevet 30. juni 2009 Forfatter #13 Skrevet 30. juni 2009 Sept08+spirer&gror:) Så koslig å treffes igjen...Da blir vi gående sammen igjen da! Hvordan går det med deg da?
Cupcake! Skrevet 30. juni 2009 #14 Skrevet 30. juni 2009 Her går det så bra så...nyter dagene med gutten min...tiden bare flyr avsted. Syns det er kjempestas og være mamma og han er min største helt. Kanskje derfor jeg syns at det noen ganger er litt trist at vi ikke får mere alenetid sammen før nestemann kommer. Har fulgt med på bloggen din siden babyene nesten er like gamle. Og jeg ser at du også storkoser deg som mamma Håper alt ordner seg med tanke på det du nevnte over. Hadde du ikke ett greit svangerskap sist? Mannen tåler nok litt syting denne gangen også. Her koker det mange ganger om dagen for tiden. Sikkert mange hormoner som er i sving :/ Hadde du ikke fått mensen tilbake etter fødselen siden du ble uplanlagt gravid? Hehe..ble advart på fødestua av jm at amming IKKE var prevansjon for det hadde hun selv erfart..
Mamma til*2 jenter* Skrevet 30. juni 2009 Forfatter #15 Skrevet 30. juni 2009 Charlotte vokser å trives å vi storkoser oss hjemme... Hun er bare verdens beste..Sover hele natten å står faktisk ikke opp før 12 HELDIG!!!!!!!! Jeg hadde et lett svangerskap med Charlotte..Bare den helvettes metallsmaken jeg hadde i 9 mnd så gjorde at jeg gikk nedover i vekt å ikke oppover. Har ikke hatt så mye hormoner..Hadde bare mye kynnere å falske rier fra uke 30 så vi var mye inn å ut på sykehuset.. Jeg har hatt mensen siden Charlotte fylte 4 mnd.. Har hatt helt fast dag for mensen siden jeg fikk den igjen. Problemet mest sannsynlig har vært at jeg har fullammet igjen i snart 1 uke pga sykdom på snuppha. Å da har sikkert eggløsningen min vært helt gal å valgt å forflytte seg. Har ikke gått på noe prevansjonsmiddel siden min lege ikke anbefalte dette når jeg ammet. Vi har gått for sikre og usikre perioder som har fungert hele tiden...TIL NÅ!! Men jeg tar det som et tegn å regner med at alt ordner seg etterhvert. Tar en dag i gangen å ser hva som skjer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå