Gå til innhold

Da melder jeg meg inn her :)


Lille diamant

Anbefalte innlegg

Fant ut at jeg var gravid 20.juni, og får opp at jeg har termin 4.mars her på BIM :) så da er jeg 5+1 idag.

 

Gleder meg til å følge dere andre her inne, om alt går som det skal med spiren min :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen:) dette blir en spennende tid fremover :) så forresten i et innlegg her at du også var førskolelærer, stemmer det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :D

 

Ja det stemmer, jeg er utdannet førskolelærer :) så føler meg egentlig veldig heldig som får være med disse herlige barna "mine" hver dag.

 

Og jeg kommer til å jobbe på stor avdeling også til høsten, og det er nok det letteste nå som jeg er gravid. Har ikke merket noe særlig kvalme enda heldigvis, men kjenner det velter seg i magen når jeg tar bleier eller sånt..hehe.

 

Hvilken aldersgruppe har du da, og kommer du til å tilrettelegge for deg selv i "skjul", eller i samarbeid med styrer nå?

 

Ellers så gleder jeg meg masse fremover, og håper alt skal gå bra :)

Hvor langt er du på vei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det ranveigl :)

 

Jeg fant ut idag at jeg har tatt litt feil, så er faktisk 5+1 idag :) ikke 5+3

som jeg trodde. Men har jo lite å si egentlig, for det er det samme når jeg har termin så lenge alt går bra fremover :)

 

Vi er kjempe heldige alle sammen, og jeg håper vi kan føle hverandre her inne fremover :)

 

Lurte litt på om dere andre verker nedi livmoren? Jeg kjenner det godt på fremsiden av magen, akkurat der hvor livmoren skal vokse opp. Ikke hele dagen, men sånn innimellom. Er ikke direkte vondt, men litt ubehagelig :) håper det e normalt..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...mente selvfølgelig "følge" hverandre. :D er veldig surrete for tiden ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

Jeg jobber på 3-6års avdeling, har gjort det i år, og kommer til å gjøre det til høsten.

 

Jeg skal ha et møte til uka med styrer + en annen førskolelærer som skal jobbe på samme avdeling for å fordele arbeids oppgavene litt. Er ikke helt sikker enda, men tror nok jeg må ta en prat med styrer, tenker kanskje det er bedre å si det nå, vet hvordan det er hvis en bare prøver sitt beste og presses til det ytterste, hverken jeg eller det lillle barnet har godt av det... Hva tenker du å gjøre?

 

5+4 i dag mener jeg og huske, hvertfall termin 3. Mars...

du?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fortalte det til styreren i begynnelsen av uken, og idag fortalte jeg det til de andre ped.lederene.Synes det er greit at de vet det, da jeg kanskje ikke er like komfortabel med alt på jobb nå fremover. Så da vet de det, og trenger ikke lure på hvorfor jeg sniker meg unna enkelte ting osv.

 

Resten av personalet har jeg ikke tenkt å si noe til før jeg kommer tilbake fra ferie i midten på august, da er jeg 12 uker på vei. Er heldigvis ikke kvalm enda, og da går det fint på jobb også. Men blir jeg dårlig så kommer jeg nok til å fortelle det.

 

Hvordan er din form nå? Jeg føler meg fin bortsett fra veldig ømme bryst og litt murringer nedi livmoren :) Og så er jeg litt mer sliten enn vanlig på jobb kjenner jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var veldig kvalm fra morgenen av sist uke, men nå merker jeg ikke så mye, utenom om at jeg ikke klarer å gå igjennom en hel dag uten en liten blund midt på dagen så lurer litt på hvordan det blit til uka da jeg er ferdig med ferien for denne gangen...

 

Men er veldig spent om dagen for jeg ringte til jordmor og fikk ordnet med tidlig ul fordi jeg hadde en del kompliksajoner i mitt forige svangerskap og er en smule bekymret av meg. Jordmor skulle hvertfall sende hendvisning så da får en vel tro at en kommer inn en plass :)

 

Har du fler barn?Er det noe du gruer deg til i svangerskapet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var kun kvalm i 2 dager, og det var den dagen jeg fant det ut og dagen etterpå. Etterpå har jeg kun blitt kvalm når jeg er veldig sulten. Så kan virkelig ikke klage :)

 

Håper bare det holder seg borte fremover og. Men man får vel ta det man får tenker jeg :)

 

Ellers så har jeg ingen barn fra før, så dette er mitt første svangerskap. Føler meg litt grønn og litt engstelig egentlig..og det jeg gruer meg mest til er vel fødselen. Men prøver å tenke at jeg sikkert er klar som ett egg til å føde etter 9 mnd ;) hehe

 

Og så kjenner jeg at jeg er litt engstelig for alle de ulike vondtene nedi livmoren...vet liksom ikke hva som er normalt å kjenne?

 

Hvor mange barn har du og hva gleder du deg minst til denne gangen?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har en gutt født i oktober 07 fra før... Jeg gruer meg vel minst til slutten fordi jeg i sist svangerskap fikk alvorligsvangerskapsforgiftning og ble de siste 5ukene sendt ut og inn av sykehuset annenhverdag når de egentlig skulle ha satt i gang fødselen før...

men jeg gleder meg sykt til jeg kjenner den lille sparke, det er den herligste følelsen på jord!

 

Men når det skal sies hadde jeg drømmefødselen sist. og må si jeg faktisk gleder meg bittelitt, eller det er hvertfall ikke så skremmende som sist, for da hadde jeg trodd det skulle bli en god del verre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...