Gå til innhold

Da melder jeg meg inn her :)


Lille diamant

Anbefalte innlegg

Fant ut at jeg var gravid 20.juni, og får opp at jeg har termin 4.mars her på BIM :) så da er jeg 5+1 idag.

 

Gleder meg til å følge dere andre her inne, om alt går som det skal med spiren min :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen:) dette blir en spennende tid fremover :) så forresten i et innlegg her at du også var førskolelærer, stemmer det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :D

 

Ja det stemmer, jeg er utdannet førskolelærer :) så føler meg egentlig veldig heldig som får være med disse herlige barna "mine" hver dag.

 

Og jeg kommer til å jobbe på stor avdeling også til høsten, og det er nok det letteste nå som jeg er gravid. Har ikke merket noe særlig kvalme enda heldigvis, men kjenner det velter seg i magen når jeg tar bleier eller sånt..hehe.

 

Hvilken aldersgruppe har du da, og kommer du til å tilrettelegge for deg selv i "skjul", eller i samarbeid med styrer nå?

 

Ellers så gleder jeg meg masse fremover, og håper alt skal gå bra :)

Hvor langt er du på vei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det ranveigl :)

 

Jeg fant ut idag at jeg har tatt litt feil, så er faktisk 5+1 idag :) ikke 5+3

som jeg trodde. Men har jo lite å si egentlig, for det er det samme når jeg har termin så lenge alt går bra fremover :)

 

Vi er kjempe heldige alle sammen, og jeg håper vi kan føle hverandre her inne fremover :)

 

Lurte litt på om dere andre verker nedi livmoren? Jeg kjenner det godt på fremsiden av magen, akkurat der hvor livmoren skal vokse opp. Ikke hele dagen, men sånn innimellom. Er ikke direkte vondt, men litt ubehagelig :) håper det e normalt..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...mente selvfølgelig "følge" hverandre. :D er veldig surrete for tiden ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse