Gå til innhold

hvordan føler dere dere?


lillefrø_06.03.10

Anbefalte innlegg

???

 

jeg kjenner meg så fryktelig normal, kjenner jeg bekymrer meg litt. trodde jeg skulle være mer avslappa med nr2, men jeg er like grønn som sist :)

 

bortsett fra at jeg sliter litt med å ¨få i meg mat(manglende matlyst) så tror jeg at jeg er helt vanlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg tror jeg er 7+3 idag, men lurer litt på hvordan de kan regne et svangerskap fra 1 dag i siste mens, når min syklus er svært uregelmessig. Er svangerskapet like langt, uavhengig av fosterets alder? Jeg var på UL sist uke (6+2) og legen så fostersekk men så ingen hjerteslag.Etter den dagen har jeg vært utrolig bekymret.. Men på en annen side så er vel det ikke så rart ettersom fosteret høyst sannsynlig kun er 4 uker gammelt? Noen som kan noe om dette? Skal tilbake på UL førstkommende mandag for å sjekke hjerteslag og håper på det beste...Er det noen som kan svare meg på alt dette?

 

Men hvordan føler jeg meg:

Ømme tunge bryster i fordoblet størrelse. I tillegg er jeg veldig trøtt, og magen min er enorm- spesielt på kvelden! I tillegg har jeg en del vondt i rygg (murringer) og innimellom tak nederst i magen. Kviser har jeg også fått. Har i tillegg hatt brun utflod en ukes tid, som nå har gitt seg.. Det skal visstnok være normalt.

 

Er det noen som har liknende opplevelser/symptomer? (jeg har en datter på 3 år ifra før, men husker ikke stort...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg vel ganske normal jeg også. var kjempe kvalm sist uke, men siste to dagene har jeg ikke merket noe til det... men har hatt en del "mens smerter", håper bare det ikke skjer noe-... men det er vel ganske normalt med det i begynnelsen etter hva jeg har lest...

 

utenom det synes jeg det er utrolig lite jeg husker fra sist svangerskap, og kan vel si at jeg er litt bekymret for av det jeg husker fra sist sto svangerskapskomplikasjonene i kø. Men alt kan være anneledes denne gangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har så godt som nøyaktig de samme symptomene som deg. Ømme, tunge bryster (og mine er altfor store fra før...) veldig sliten hele tiden og magen er utrolig oppblåst, spesielt etter jeg har spist! Vond korsrygg når jeg bøyer meg fremover og har småkniping (type menssmerter) i magen i tide og utide.

Ut i fra det jeg kan lese meg til er det visst nok akkurat slik det skal være....

Jeg er førstegangsgravid, og overhodet ikke planlagt, så vi ble veldig overrasket. Tror jeg er 5+1, skal til legen neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 5 + 1 eller 2 eller 3, husker ikke helt, men ihvertfall, føler meg veldig normal, ingen ømhet i bryst, veldig trøtt, men det er vel fordi jeg legger meg sent og står opp tidlig, har problemer med ryggen, men det kan være tidlig bekkenløsning eller pga høye hæler, det er vanskelig å vite :-) magen er like kvapsete som den pleier å være, og ingen vondter i mage, kun langt nede i ryggen og stråler ned i beina (jeg vet jo egentlig at det er bekkenløsning, jeg hadde det med forrige også, og kjenner det igjen... jeg bare prøver å ignorere det så lenge som mulig, har ikke lyst å bli en passiv slask igjen...)

 

stresser veldig lite med denne graviditeten foreløpig, tenker å bestille meg en legetime etter sommerferien en gang, det er ikke noe poeng for meg som går med tredjemann å skynde meg avgårde til lege tenker jeg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan folkens:) Dette er min graviditet nr 2 , men jg kan ikke huske at jg var så innmari kvalm i dt forrige svangerskapet mitt. Jeg er nå i uke 6 og sliter litt i hverdagen om dagen :( håper at dt gir seg innen uke 12 er omme ;) men overlever alt for vidunderet som er på vei, gleder oss villt allerede:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har egentlig ingen symptomer selv, tisser mye, litt ømme pupper, og kjenner av og til at det stikker litt ekstra i eggstokkene.

Føler meg litt uvell morgen og kveld, men tror liksom ikke det kommer av graviditeten, mer nervøsitet for å miste igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...