Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

:) Babyen her har sparket i hele dag, har kjent henne mesteparten av dagen. I morges ble jeg helt uvel, det var så ekkelt! Det var som om hun klorte og pirket med hard kraft nederst i magen. Gøy er det jo, og ikke minst beroligende å kjenne henne.

Etter hvert blir det vel enda hardere:) Er i uke 26 nå.

Noen andre som har viltre babyer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he samme her, vært utrolig aktiv idag, syns sparkene bare blir kraftigere for hver dag nå =)

Er utrolig moro :D Uke 25 her hihi

Skrevet

Hehe, ja det synes jeg også, at det bare blir kraftigere for hver dag. Og ser det utenpå, magen buler hit og dit;)

Skrevet

Jeg har noe å se fram til skjønner jeg.....:-) Er 20 uker, men ikke kjent noe ennå. Gleder meg til jef kjenner de første bevegelsene, håper de kommer snart:-))

Skrevet

Har du ikke vært gravid før du heller? Første gang for meg:) Det er en veldig merkelig følelse da! Og i dag var det faktisk ubehagelig, ekkelt å kjenne at noen liksom klorer deg på innsida! Men, bevegelsene er veldig artige å kjenne:0) Koselig å bli "kjent" med henne på et vis.

Skrevet

Min første og, så alt er kjempe stas, hehe.

Jeg og kan se på magen at den buler alle veier når hun sparker inni der. :)

Samboeren kjenner det og veldig tydelig nå :)

Skrevet

Ja, jeg er førstegangsfødende, tigerpote. Venter og venter på at jeg skal kjenne noe, tålmodigheten begynner å renne ut:-) Gleder meg.

Jeg er litt overvektig, litt ekstra på magen. Kan det være en grunn til at jeg ikke kjenner noe ennå kanskje?

Skrevet

Jeg har lest at hvis morkaken ligger i front, hvis man er førstegangfødende og/ eller overvektig tar det gjerne litt lengre tid før man merker det. Jeg begynte å merke bevegelser selv rundt den tiden jeg var på UL uke 19-20, jeg er førstegangsfødende, med morkake i front men ikke overvektig.nå er jeg i uke 27 og har blitt ganske godt kjent med døgnrytmen hennes:)

Skrevet

Jeg er ganske overvektig, hadde ikke noe å si for min del iallefall.

Tror det er ganske forskjellig uansett om man er overvektig eller ikke...

Skrevet

her sparkes det også veldig til tider. Er så koseligt!! :) Noen ganger risster området på magen som han sparker.. creepy...

Og jeg nyyyter det:) Er akkurat 23 uker i dag, så blir nok mere og mere fremmover... :)

Skrevet

Jeg er også første gangs og jeg er i uke 25. Idag er første gangen jeg har kjent det godt utenpå magen. Kjenner ganske kraftige spark iforhold til hva jeg har kjent før. Jeg er også litt overvektig.

Det som er rart er at hver gang pappa'n skal kjenne så roer babyen seg.....snodig. Masse som kommer til å skje de nærmeste ukene.....kjempe spennende!

Kos dere masse med magene og sparkene alle sammen!

Gjest eelis+guttespire
Skrevet

Jeg er i uke 24, og her er det rene krigsområdet i magen. Jeg kjenner liv hele tida, og det er tider der jeg lurer på hvordan én baby kan lage så mye rabalder på en gang ;-) Hvis jeg sitter på kafe med venninner eller noe, får jeg rett som det er spørsmål om hva som foregår i magen, siden den hopper hit og dit helt av seg selv, hehe.. Det er gøy, men det kan bli litt slitsomt også!

Skrevet

Hehe, storebror var sånn. Og han fortsatte å være aktiv utenfor. Var det shovet inni magen min ;) Minsten kjenner jeg ikke enda - blir spennende om h*n har noen likheter med storebror.

Skrevet

Jeg er også overvektig, og har kjent liv siden uke 10 tror jeg! Ikke sånn som dette da men, mer som leamus og bølger i magen. Har "polstring" fra før jeg også. Morkaka ligger langt ned og bak til meg, så det kan jo kanskje ha en innvirkning. Jeg har kjent liv daglig i mange uker. Det er nok veldig individuelt, og har kanskje ikke så mye å si om man er 1. gangs eller ikke, og ifht hvor mye man veier.

Gjest lillemamsi
Skrevet

Når jeg var gravid sist med jenta mi, så hadde jeg store smerter i fra uke 24 ca og helt mot slutten.

Var skikkelig VONDT :( sparket meg i ribbeina og sparket så hardt at jeg "gulpet", (kraftigere enn sure oppstøt.)

jeg måtte bare legge meg ned og strekke meg ut mens jeg fikk "juling".

Alikevel var det utrolig hyggelig :)

Og gleder meg til lillegutt i magen begynner å sparke hardere :)

Er 18+7 i dag, og kjenner det godt allerede, men ikke vondt.

Nå er jeg liten og slank og ikke så lang i ryggen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...