KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 30. juni 2009 #1 Skrevet 30. juni 2009 Eller blir det altfor kort? Tenker på en kjærestetur uten barn:)
LilleMalin♀♂♂ Skrevet 30. juni 2009 #2 Skrevet 30. juni 2009 Vi var der nesten en uke med barn for et år siden. Det holder nok (lenge) med en uke. Dere får sett masse og shoppet masse!
dårlig ånde Skrevet 30. juni 2009 #3 Skrevet 30. juni 2009 ja herregud, du får jo ikke sett alt, men vil man egentlig det?? tips: Times square er like bra på bilde som i virkeligheten, så et besøk der kan du droppe, og du får du mer tid til andre ting
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 30. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 30. juni 2009 Så bra:) Har dere noen hoteller å anbefale?
OsloMor Skrevet 30. juni 2009 #5 Skrevet 30. juni 2009 Selvsagt går det bra med en uke, og må man bo på hotell så er ikke det billig heller. NYC, er en dyr by mtp. spising og drikking, så tror dere får det fint i en uke jeg. Gå over Brooklyn bridge er veldig trivelig, i mørket slik at man ser Manhattan lyse:)
Mom2Two Skrevet 30. juni 2009 #6 Skrevet 30. juni 2009 1 uke er helt fint, men har du muligheten til det, så ta med helgen før/etter, så det blir en "komme-dag" og en "reisedag", så får du en hel uke der.-) NYC er en fantastisk by!
petite fleur Skrevet 30. juni 2009 #7 Skrevet 30. juni 2009 Vel, vi dro med tog fra Boston (4,5 timer hver vei) for å være der i 7 TIMER, så jepp, jeg synes det er vits å dra :-) Minne for livet var det uansett!
CAT77 Skrevet 30. juni 2009 #8 Skrevet 30. juni 2009 Definitivt! Du får gjort mye på en uke...! Men NYC har så sinnsykt mye å by på,, så du vil nok mest sannsynlig ha lyst til å reise tilbake igjen og igjen og igjen.....! Men hotellene der er dyre og dårlige, så anbefalinger er litt avhengig av hva du vil betale. Hvis dette er ditt første besøk i NYC ville jeg bodd rundt Times Square, Macys, teaterdistriktet etc. I tillegg er mange hotell knøtt små...! Reis med nesten tomme kofferter og husk; du kan sjekke inn to kolli a 23 kg per kolli hjem, altså 43 kg med flotte klær, sko og vesker mm...!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå