Anonym bruker Skrevet 30. juni 2009 #1 Skrevet 30. juni 2009 På ultralyd i dag så sa jordmor at det ikke var så lett å ta bilde av ansiktet fordi han lå å kosa nese inn mot morkaka. Noen fler som har morkake-kosebaby? Trodde ikke babyen hadde " tilgang" på morkaka jeg, eller har vel i grunn ikke tenkt så mye på det... Jordmor sa at det var en form for kosing, eller søking (etter bryst) Er jo litt gromt
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2009 #2 Skrevet 30. juni 2009 hahaha det var søtt da.. har ikke opplevd det nei.. men kanskje gullet mitt gjør det akkurat nå, hihi
Countess Skrevet 30. juni 2009 #3 Skrevet 30. juni 2009 Hehe.. Æsj Utrolig søtt da Nei har nok ikke no "kose-med-morkake-baby" så vidt jeg vet da.. Trodde heller ikke de hadde "tilgang"..eller de burde jo det da? Har bare ikke tenkt over det
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2009 #4 Skrevet 30. juni 2009 Hvor lenge er du på vei? He he he....du komme til å få en skikkelig kosegutt.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2009 #5 Skrevet 30. juni 2009 hehe, ja jeg reagerte litt med en gang hun sa det. Er jo skikkelig søtt, men samtidig ikke så lite ekkelt akuratt. Har aldri hørt om noen andre som har en "morkakekoser" før Jeg er 18+6 Dattra mi var veldig kosete med nesa når hun var baby, skulle kose nesa inntil puppen, bamsen, hud, klær osv. Spørs om lillebror er enda mer kosete ! ) HI
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2009 #6 Skrevet 30. juni 2009 klart de har tillang til morkaka. De bor jo sammen i livmoren Hørtes veldig koseli ut
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 30. juni 2009 #7 Skrevet 30. juni 2009 Har bilder der baby ligger tett inntil morkaken med kinnet sitt! En jordmor sa at de er spesielt glad i morkaken siden den er så myk og glatt, at de søker spesielt mot den. Litt søtt at de søker trøst i morkaken synes jeg da! :-)
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2009 #9 Skrevet 30. juni 2009 Hehe:) Så han han virkelig strevde etter å "nå" opp til morkaka (jeg har den lengst opp i magen) Han strekkte hals og viftet med armene. Jormor lo, og jeg lå vel bare å så litt skremt ut mens jeg rynket på nesen. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå