Gå til innhold

Dere med eksembarn som reagerer på sitrus..

Anbefalte innlegg

Skrevet

... Hva med sitronsyre? Minsten her reagerer i tide og utide, og en fellesnevner er ofte sitronsyre. Kan det være riktig at han reagerer på det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm har egentilg ikke tenkt på det ... her er jeg og to unga reagerer på sitrus . Hmm jeg kan ikke spis mer enn et syrlig drops før jeg merker en reaksjon så det kan jo være det. du får "teste" det ut ungå sitronsyre noen dager er noen forandringer ? å så "utsette" han for det er det noen reaksjoner .

Skrevet

Jeg holder han i hovedak unna sitronsyre. Men innimellom så glipper det, noen ganger med en reaksjon og andre ganger uten. Så lurer jo da også på om det kan ha noe med mengde å gjøre? Eller at det krysser med noe annet, som da resulterer i reaksjon noen ganger men ikke alltid. Skal til lege på torsdag for å få henvisning videre til en litt dyktigere allergilege enn jeg har vært hos tidligere.

Skrevet

mengde kan det være .... vi reagerer på ulik mengde hær jeg kan spise klementin ,jentungen kan toppen spis en-to båter ,lillemann tålte ikke at jeg spiste klemmentin når jeg ammer han fikk veskende sår i alle hudfolder...

Men bra han skal til allargilege... skriv ned hva du lurer på ....... jeg har en tendels til å glemme det jeg lurer på ....

Skrevet

Takk for tips, det skal jeg jammen gjøre. Har også en tendens til å glemme alt jeg lurer på da jeg først sitter der :o)

Skrevet

Kom på en ting elsta reagerer på er rødfarge som er i saltpølser som den fra spis og "danskepølsa" ......... tokk en tid før vi fant ut det ........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...