~sjiraff~ Skrevet 30. juni 2009 #1 Skrevet 30. juni 2009 ... Hva med sitronsyre? Minsten her reagerer i tide og utide, og en fellesnevner er ofte sitronsyre. Kan det være riktig at han reagerer på det?
tvkrus Skrevet 30. juni 2009 #3 Skrevet 30. juni 2009 hmm har egentilg ikke tenkt på det ... her er jeg og to unga reagerer på sitrus . Hmm jeg kan ikke spis mer enn et syrlig drops før jeg merker en reaksjon så det kan jo være det. du får "teste" det ut ungå sitronsyre noen dager er noen forandringer ? å så "utsette" han for det er det noen reaksjoner .
~sjiraff~ Skrevet 30. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 30. juni 2009 Jeg holder han i hovedak unna sitronsyre. Men innimellom så glipper det, noen ganger med en reaksjon og andre ganger uten. Så lurer jo da også på om det kan ha noe med mengde å gjøre? Eller at det krysser med noe annet, som da resulterer i reaksjon noen ganger men ikke alltid. Skal til lege på torsdag for å få henvisning videre til en litt dyktigere allergilege enn jeg har vært hos tidligere.
tvkrus Skrevet 30. juni 2009 #5 Skrevet 30. juni 2009 mengde kan det være .... vi reagerer på ulik mengde hær jeg kan spise klementin ,jentungen kan toppen spis en-to båter ,lillemann tålte ikke at jeg spiste klemmentin når jeg ammer han fikk veskende sår i alle hudfolder... Men bra han skal til allargilege... skriv ned hva du lurer på ....... jeg har en tendels til å glemme det jeg lurer på ....
~sjiraff~ Skrevet 30. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 30. juni 2009 Takk for tips, det skal jeg jammen gjøre. Har også en tendens til å glemme alt jeg lurer på da jeg først sitter der )
tvkrus Skrevet 30. juni 2009 #7 Skrevet 30. juni 2009 Kom på en ting elsta reagerer på er rødfarge som er i saltpølser som den fra spis og "danskepølsa" ......... tokk en tid før vi fant ut det ........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå