Gå til innhold

hjelp meg litt med et kattespm her.. :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal passe en katt og jeg bor i 3 etg med veranda. tror dere katten hopper ut fra verandaen hvis hun får utpå der? eller gjør de ikke sånt..? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror ikke at katten nødvendigvis direkte velger å hoppe, men hvis den er like nysgjerrig som mange katter er kan den kanskje hoppe opp på gelenderet, miste balansen, for så å falle ned.

Katten min datt ut i fra 2 etasje som liten. Det gikk veldig fint med ham, men utrykket "curiosity killed the cat" har vel ikke oppstått uten grunn akkurat.

Skrevet

Jeg vet ikke hvordan, men katten min kom seg hel og uskadet ned fra 4.etasje, enten fra vinduet eller fra altanen.

Katten til venninnen min falt ned fra 5. etasje og brakk foten.

Skrevet

Enig i at de nok ikke vil hoppe med vilje, men de kan fort miste balansen og falle ned! Jeg må vel også legge til at jeg har fersket en av mine (dumme) katter flere ganger, sekunder fra å hoppe ut av vinduet - i andre etasje! Jeg har måttet hale ham inn igjen etter halen! Men han er ikke av de lureste, jeg håper de fleste katter har mer vett... Men falle ned, det kan alle.

Jeg hadde blitt mildt sagt forbannet hvis noen hadde passet kattene mine, og de hadde falt ned fra verandaen... Du må i det minste klarere det med eieren av katten!

Skrevet

Når det gjelder skader etter fall hos katt, er det faktisk gunstig å falle fra en etasje *høyere* enn fjerde etasje, om jeg ikke husker feil. Tredje etasje er vel en av de verste en katt kan falle ned fra.

Skrevet

Min ene katt hoppet fra høy 2. etasje (balkong) og ned på søppeldunkene der vi bodde før (innekatt uten de beste instinktene, for å si det sånn). Det gikk helt fint med henne, men hun gjorde det ikke igjen. Begge kattene var for øvrig oppdratt til å ikke gå på kanten, men fristelsen ble for stor en gang i blant.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...