Gå til innhold

Noen med termin i mars 2010 her inne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Selv har jeg termin (hvis alt går etter planen) 1. mars. Er 5+3 i dag. Bestilte meg tidlig ul i går og skal på det 13. mars på Lillehammer. Noen flere som har termin i mars eller?

Jeg er bare positiv til dette svangerskapet nå. Små spotta litt i 4. uke, men nå er det ingenting. Sinnsykt vonde bryster og stikninger i skjeden. Hvordan er det med hormonene deres?

Hadde vært litt artig å starta en tråd for oss som har termin i mars. Lykke til alle sammen.

Jeg skal nå glede meg over sommeren med en liten spire i magen etter første vellykede ivf forsøk. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :)

Jeg har også termin i mars! Ifølge babyverden så er min termin 5.mars, men lurer på om den tar litt feil og at jeg faktisk har termin 3 eller 4.mars. Men det finner jeg nok utav etterhvert :) Mener selv at jeg er 5+1 idag.

Så spennende at du skal på tidlig ul, det er nok greit å få en forsikring på at alt er bra. Jeg har bestillt legetime jeg, men pga ferie fikk jeg ikke før i 10.august. Så blir lenge å vente kjenner jeg..er av natur veldig utålmodig og da ;o)

Masse lykke til med svangerskapet, håper det blir en flott sommer for deg :D en tråd for oss med termin i mars, hadde vært topp forresten!

Snakkes

Skrevet

Hei igjen og gratulerer med den lille spiren! Grunnet ivf fikk jeg tidlig ul. Vanlig prosedyre. Bare igjen to uker nå. Det blir spennende. Merket noe til graviditeten enda du el?

Skrevet

Dersom alt går bra har jeg termin ca 8. mars. Skal også på tidlig ul 13.juli. Har mistet 4 ganger på 1 1/2 år og de vet ikke hvorfor. Denne gang skal jeg følges litt ekstra opp, så håper jeg spiren klorer seg fast i 9 mnd. Har to gutter fra før, og de kom uten at det var noe komplikasjoner verken før eller under svangerskapet.

Blir gøy å følges...:-)

Skrevet

Takk for det, og gratulerer du og ;)

Jeg merket egentlig at jeg var gravid før jeg testet, pga at puppene var veldig tunge og så ømme at jeg knapt kunne ta på dem. Og sånn er de forsatt! Ellers så er jeg endel oppblåst i magen, og litt svimmel til tider.

Og så har jeg murringer i livmoren stort sett hver dag, spesielt om kvelden faktisk, så kjenner at det skjer ting der nede ;0)

Du da, merker du noe til graviditeten? Er utrolig spennende tider synes jeg, men også litt skummelt. Håper at spiren blir der i de 9 mnd sine :)

Skrevet

hei!

termin 6mars med nr2 og gleder meg veldig! men merker ikke noen særlige tegn annet enn IKM da ;)

*krysser fingrene for dere alle og at alle spirene holder seg på plass til mars*

Skrevet

Hei

Jeg har termin ca 8 mars også. Ble gravid 3pp. Syntes selv det var lenge å vente, siden jentene mine kom uten at de var helt planlagt. Men nå er vi voksne strålende fornøyd.

Formen er enda veldig god, merker egentlig ikke så mye til noe. I dag vasket jeg rundt stuen:-)

Når tenker dere å fortelle eldre søsken at det kommer en til? jeg tar en på snart 2 og en på 7.

Skrevet

10.Mars.2010

Fikk positiv test i dag

Skrevet

Termin 5. eller 7.mars, fekk forskjellig her og på babyverden. Ingen klar formeining om når den vart laga, finn det vel ut på ultralyd til hausten!

Det går vel an å gå inn på terminklubb for mars 2010? Er nok ikkje så mange der endå, men kjem sikkert fleire utover sommaren!

Skrevet

Jepp! 6 mars enl terminkalkulatoren her! Håperhåper at dette går bra, vi har slitt lenge for å få dette til! Har ingen symptomer enda, bare litt vondt i puppene. Har legetime 19/8 etter ferien. Blir lenge å vente:)

Skrevet

He! Jeg har termin 1.mars etter egne beregninger. Skal til legen 2.juli og håper på en tidlig ul denne gangen også. Har ei jente født i sept 07. Har fått stor mage (like stor i uke 5 nå som i uke 17 sist...), men skal prøve å skjule det litt til for omverdenen... er dårlig, kvalm og mye murring og vondt i magen, hadde det sist å, men da kunne jeg ligge å slappe av. Det er ikke bare lett med ei lite turboprinsesse:-) Er takknemlig for symptomer, mistet i SA før forrige graviditet, så er endel urolig og redd for å miste. Men nyter tanken på et lite nurk i mars 2010 og er så utrolig lykkelig!!!

Lykke til alle sammen:-)

Skrevet

Heisann!

Jeg har også termin 1.mars, og dette er da den første for oss.

Av hormonene har jeg fått ømme bryst, murring om morgenen og siden søndag har jeg kastet opp en del. Håper det roer seg litt ned, da det ikke er om morgenen, men sånn midt på dagen.

I motsettning til de fleste andre jeg har hørt og lest om, så har jeg gått fra å være et B-menneske til å bli en morgenfugl.

Skrevet

hei.

jeg har termin den 6 mars hvis alt går bra.

mista i ma i februar, så j tørr ikke å glede meg enda.

har små kvalme, stikkinger i puppa, murringer og litt svimmel.

kvalmen kom for noen dager sia.

håper d går bra med alle oss.

håper d går fort til 2 trimester..

Skrevet

Jeg har termin 1 mars. Men tenker at terminen kommer til å bli satt litt tilbake. Har en å¨akkurat 1 år fra før. Håper så inderlig at frøet klamrer seg fast. Skal på tidlig ul 10 juli.

Håper å se hjertet slå :)

Skrevet

Jeg har termin 3.Mars, med min nr 2. har en gutt født oktober 07 fra før:)

Skrevet

Jeg har termin den 6 mars jeg også :)

Skrevet

Jeg har termin 8.mars:-) Formen er så som så allerede. Småkvalm, uvel og veldig veldig trett! Håper vi kan følges de neste 9 mnd alle sammen:-)

Skrevet

Jeg har termin 4.mars. Det hadde vært litt morsomt, for det er pappaen sin bursdag også :D

Skrevet

Jeg har termin 5. mars men blir nok tatt en ukes tid før siden jeg må ha planlagt KS..

Gratulerer med spirene alle sammen!! :-)

Skrevet

Hei,

Jeg er 5+0 idag, og har beregnet terminen min til 4.mars 2010.

Var gravid for 1. gang rett før påske, men det mistet jeg. Tør derfor ikke håpe for høyt enda, men krysser alt jeg har for at det skal gå bra denne gangen!

Har ikke like mange symptomer denne gang som sist, men noe murringer i magen, ømme brystvorter og litt svimmel. Bare håper jeg kommer meg unna kvalmen, og annet som kan være vanskelig å skjule på jobb.

Jeg håper håper håper at alt går bra, og kommer til å titte innom her titt og ofte ;)

Skrevet

hei

termin 6 mars :D

det blir nr 2. Skal prøve å få en tidli ul, har mista to ganger før vi fikk den første, så litt problem med å glede mej helt enda...

Men har fått symptomer allerede, ømme bryst, god luktesans og takler faktisk det varme været bedre ;D

Krysser fingrene og håper på det beste :D

Skrevet

Hvis alt går etter planen så skal babyen komme 10.mars. :)

Skrevet

Har termin 10 mars viss det går bra denne gangen. mista 2 ganger alt siden april og er gravid for 3 gang nå-. har en sønn på 3 1/2 år. så håper spira sitter nå...

Skrevet

Termin 6 mars, 4 graviditet :) Dette skal gå fint ja :)

Skrevet

Jeg har termin 3.mars :) Dette er min første... Så jeg er da 5+3.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...