Gå til innhold

Jeg elsker kroppen min!:D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp, jeg gjør det! Selv om den er litt uformelig og litt for stor, men endel cellulitter på lårene, og en litt for stor mage.. Jeg er klar over alle feil og mangler, men velger heller å fokusere på det positive:

Jeg er frisk og opplagt, har ingen sykdommer som plager meg. Kroppen min er fast og fin i fisken, selv om jeg har noen kilo for mye, og rumpa, ja den er faktisk stram og pen.

Jeg elsker kroppen jeg har fått tildelt, og syns synd i alle som ikke ser sin egen skjønnhet!

Klem fra meg!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det var oppfriskende å lese! er veldig glad på dine vegner!

Skrevet

flott HI :D Jeg har kommet til en plass i livet hvor jeg faktisk begynner å like kroppen min jeg å:) Har hengemage etter graviditeten som ikke bikker unna for blanke møkka, pupper som får skrubbsår på nipplene hvis jeg står på alle 4 og strekkmerker som ville skremt livet av de fleste:p

Men jeg har sterke og flotte ben, en spretten og sexy bakdel, nydelig ansikt med frisk og fresh hud, langt frodig hår og et nydelig smil:) Og nakkepartiet mitt ser ut som det kommer fra HOLLYWOOD :)

Elsker de gode delene ved utseende mitt, godtar feilene mine med et strålende smil:) En rak rygg, et vinnende smil og en god dose selvtlitt gjør underverker på alle skavanker en har:)

Skrevet

Så godt å høre at man kan elske en ikke-perfekt kropp!:)

Mannen min elsker forresten også kroppen min, og kysser hvert strekkmerke fordi det er merke etter barna vi har laget sammen!:)

Ha en flott sommer videre!

klem fra HI :)

Skrevet

Det gjør jeg også ! Virkelig !

*Er slank, stram og veltrent.Såkallt timeglass form.

*Ingen celulitter.

* Ikke noen strekkmerker (litt på brystene)

*Flotte bryst som er ikke små, ikke store. men runde og fine :)

*En liten sprettrumpe.

*Har et vakkert feminint ansikt, og et sjarmerende smil.

*Flotte blå øyer, med lange fyldige øyevipper.

*Håret er skinnende og velpleid.

*Solbrun hud som stråler av sunnhet !

Så heldig jeg er :D

Skrevet

Det gjør ikke jeg og blir bare lei meg av at du elsker din.

Skrevet

Du høres ut som en flott dame! Ta godt vare på deg selv videre også!:)

klem fra HI :)

Skrevet

Huffda, hvorfor blir du lei deg av det?.. Fordi du innerst inne vet at du egentlig kan elske din egen kropp bare du lar deg selv få lov?..

Du er helt sikkert en vakker kvinne!

Stor klem til deg fra HI!:)

Skrevet

"å herregud".... hva skulle det bety ?

Takk HI, ta vare på din du også ! Jeg tror selvtillit er det avgjørende for om andre mennesker oppfatter en person vakker eller ikke :) Og du høres råflott ut !!

Og jeg må jo legge til at jeg er utrolig glad for at helsa er på topp, og at jeg har en hjerne som virker til det den skal :) hehe

Hilsen anonym 18.18 ( som digger kroppen sin)

Skrevet

Å, herregud skulle kanskje bety at man ikke skulle få lov å skryte av en kropp som din.. Men til det sier jeg ;"å herregud!!":D Enkelte er jo bare misunnelige!..

Jeg kunne kanskje ha lagt til det med hjernen jeg også, men den streiker i varmen..hehe

Ha en fortsatt fin dag!:)

Skrevet

å...

syns hvem som helst kan få lov til å skryte av kroppen sin jeg. I hvert fall på et anonymforum... Står jo ikke å hyler ut over nabolaget at jeg ELSKER kroppen min..

DET hadde jo vært litt sånn herregud.

synes at jeg burde få lov til å skryte litt, nå har jeg jobbet en del for å ha den kroppen jeg har også. har ikke anlegg til å bli overvektig, er rett og slett bare heldig..

Må legge til at nå er jeg gravid igjen, så har en struttmage om dagen. Den er nyydelig ! :D føler at jeg ser enda friskere ut når jeg går gravid :)

Er ikke bare gøy å være "den pene venninna" om dere skjønner hva jeg mener....

Hun som var bestevenninna mi valgte å ikke ha meg som forlover når hun giftet seg, fordi hun var sikker på at jeg kom til å se mye bedre ut en henne. Det såret meg, virkelig :(

Dette var noe hun sa helt ærlig til meg på utdrikkingslaget.

ingen i verden hadde vært vakkrere enn henne på den dagen, hun var nydelig !! Og jeg syntes synd på den andre venninna mi som ikke visste hovedgrunnen til hvorfor hun ble valgt til forlover.. (var litt utenfor tema dette kanskje, hehe)

hilsen anonym 18.18 (hun som digger kroppen sin)

Skrevet

Etter 2 graviditeter elsker jeg fortsatt kroppen min.. Masse strekkmerker,men de syns ikke under genseren... timeglassfigur har jeg også.... Midja mi er ikke mer enn 60 cm ,litt runde lår og middels med hofter ,noe mine veninner uten barn bare drømmer om :) Mannen min elsker kroppen min ,og mener jeg bare blir finere og finere..

Og får mer oppmerksomhet og blir mer sjekket opp nå faktisk enn før jeg fikk barn :)

Jeg har vært heldig og fått en finere kropp etter fødsler :) Og pen er jeg også :)

Takk mamma og pappa :) Hihi

Skrevet

Jeg ser også bedre ut med alderen :o) Og etter to barn ser jeg bedre ut enn noensinne..

Nå er jeg ikke heldig fra naturens side, på annen måte enn at jeg for noen år siden fant gleden i å trene for helse og styrke fremfor for utseende sin del.....

Gleder meg til hvert år som kommer, for jeg får det bare bedre og bedre med meg selv, livet mitt, mannen og barna..Hvor SKAL det ende?

TIl alle som ikke er like fornøyd,- tenke positivt..Litt trening gjør underverk for helse og sinn,- selv om det ikke ivsers på vekt og cm, samt at det er en egentd gulla verdt hvor man kan lyttt på favorittmusikken og legge alle bekymringer til side en times tid,- også et kvarter i dusjen ettterpå..

HÆRLIG!

Skrevet

Jeg hater kroppen min jeg...

Ca 30 kg overvekt, cellulitter overalt, hengepupper til afrika, ikke noe er fast og fint, har mye strekkmerker og en del arr på kroppen, mye uren hud ansikt/bryst/rygg. Før fødsel hadde jeg en ganske vakker mus, av alle ting, men nå ser den ikke ut...

Det er fint at noen klarer å finne positive ting ved kroppen sin og klarer å elske den. Men jeg har i grunn ikke noe som er pent ved meg...

Men jeg skal jobbe for å få en kropp jeg kan leve med. Den trenger ikke bli perfekt, men litt slankere så alt bli lettere, litt fastere og sterkere. Og kanskje få fjernet kviser og kvisearr i fjeset, så blir jeg kanskje ikke så verst :-)

Gjest ✿biss med twins✿
Skrevet

Men kjære da..litt annerledes enn hovedinnlegget der HI forteller om at hun elsker kroppen sin til tross for noen feil! ( noe som er flott:-) Kan liksom ikke finne så mange feil, derfor roper ikke jeg hurra for at du elsker deg selv. Men du er heldig ja:)

Jeg vet jeg ikke ser så verst ut, men hadde garantert ikke fått modelljobben tilbake nå:-) Jeg elsker ikke kroppen min, men syns det er herlig og befriende med dere som gjør det!

Gjest ✿biss med twins✿
Skrevet

Til anonym 18.18 altså

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...