Glaglagla!! Skrevet 30. juni 2009 #1 Skrevet 30. juni 2009 Jeg har nettopp født og ønsker å selge mammatøyet jeg har brukt. Jeg er 171 cm høy og er normalt en str 36/38. Under graviditeten har jeg "kun" fått mage - og kjøpt klær etter dette. Det er to stk jeans, 1 grå og svart rutete penbukse, 1 grå lang litt pynet genser, 3 litt lange trange gensere med V-utrigning i cerise, turkise og beige., 3 skjorter - beige, rosa og en i rosa og grå rutete. 2 stk topper med knyting under bysten, hvit og sort.Noe pentøy. Intr? Ønsker å selge alt samlet, ønsket pris for alt 1500,- Skriv inn mailadressen din under - så sender jeg mail dersom du er intr. Alt tøyet er veldig pent brukt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå