Gjest Skrevet 30. juni 2009 #1 Skrevet 30. juni 2009 hei jenter:) jeg slitter veldig mye med hofte,rygg og bekkenet..har time hos legen til neste uke og lurer paa om jeg skal be legen skrive 2 maanders sykemelding paa meg..tror dere at det gaar ann aa faa sykemelding for 2 maander?? fooler at legen tar meg ikke paaa alvor naar jeg sier at jeg har vondt ..og han er min ny fastlege..hva ville dere gjort..graater nesten hver dag pga smerter:(
**♀03♥ ♂10♥ ♀12♥ Skrevet 30. juni 2009 #2 Skrevet 30. juni 2009 en tid tilbake slet jeg mye med senebetennelse! Da sykemeldte legen meg kun 1 mnd om gangen!! Tror ikke de kan sykemelde lenger enn dette om gangen! Kan du ikke gå tilbake etter 1 mnd?
Gjest Skrevet 30. juni 2009 #3 Skrevet 30. juni 2009 hei igjen:) aa jo da det kan jeg men da skal legen min paa ferie:(
**♀03♥ ♂10♥ ♀12♥ Skrevet 30. juni 2009 #4 Skrevet 30. juni 2009 :-) han har sikkert en som tar pasienter i ferie fravær!! :-) Pass på å "klag" godt over hvor vondt og når du har vondt.... kanskjer du er heldig..... han skriver gjerne ut rekvisisjon til fysio behandling!! Lykke til :-)
Gjest Skrevet 30. juni 2009 #5 Skrevet 30. juni 2009 takk for hjelpen skal proove det...haaper han tar meg paa alvor denne gangen da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå