Gå til innhold

noen som vet ang.sykemelding via tlf??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er veldig daarlig nu kan nesten ikke gaa pga bekkenloosning og hofteledsprotese:( saa jeg lurer paa om jeg kan ringe til legekontoret aa be om en sykemelding ..kunne det gaatt an aa gjoore tror dere??eller maa jeg bestile time aa snakke med legen??legen vet at jeg er daarlig og har faatt 1 sykemelding i juni for 2 uker tidsperiode..kunne det gaatt ann aa ringe til legekontoret tror dere???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Først må jeg bare få lov å si stakkars deg! Høres ikke godt ut.

Hadde jeg vært deg, ville jeg ha ringt. Jeg har vært sjukmeldt siden påske, og hver gang jeg har hatt behov for å forlenge sjukmeldinga, har jeg bare snakkest med legen min. Og hun har sendt sjukmeldinga i posten. Kanskje de har samme praksis på ditt legesenter også, så slipper du dit når du er så plaget.

Ønsker deg masse lykke til videre i svangerskapet:-)

Skrevet

takk for at du tok deg tid til aa svare paa spm :)

lurer paa hvordan tar du kontakt med legen??har privat nummret til legen eller ringer du bare til legesentret og de setter deg over til legen??har aldri gjort det foor jeg:(

Skrevet

ring på legekontoret, tror det er veldig sjelden man får ringe direkte til legen (min erfaring iallefall...)

jeg har gjort det samme, ringte i dag for å få en uke til sykmelding. snakka da med en sekretær som skulle spørre legen for meg. hørte jeg ingenting var alt ok sa hun:)

Skrevet

hva med naar legen er paa ferie??hva skal jeg gjoore da??

Skrevet

Da kan de sende journalen din til en annen lege og evt sette opp et telefonmøte for dere.

Jeg har ringt min lege for å forlenge min sykemelding flere ganger og det har gått helt fint hver gang bortsett fra litt telefonkø på legekontoret osv.

Som regel har jeg lagt igjen beskjed også har legen ringt meg opp når han har tid.

årner seg nok for deg:)

Skrevet

Jeg ringte også til legekontoret. Legen var opptatt, men de la igjen beskjed til ham, så ringte han meg tilbake. Gikk helt fint å ta det over telefonen. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...