Gå til innhold

Er dette sykt dyrt, eller burde jeg bare hoppe i det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

-enda ett patetisk spørsmål fra usikkerheten selv.

Ferietur til Bergen i 3 døgn.

Fly 4290kr tur/retur for meg og dattera mi

Hotell 2238kr for 3 netter

= totalt 6528kr....

Dattera mi er 2,5 år og vi har enda ikke(!?!!!) av forskjellige grunner vørt på ferie bare vi to...

Skal, skal ikke?

Vet det er teit å sende et slikt spørsmål ut i lufta, men jeg er usikker. tror det kommer til å bli superbra, og et løft for meg som mamma og løsrive seg enda ett hakk fra familien.. Samtidig er jeg redd det kommer til å bli en fiasko......

Noen snille damer som vil komme med innspill råd eller tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo hyggelig å ta en tur til Bergen sammen. Er det pengene eller det at dere ikke skal kose dere som er problemet? Er familien faren til jenta?

Er det pengene du tenker på går det ofte billige fly og tog til byen, og Skansen pensjonat ligger midt i sentrum og kan være rimeligere. Kjempe flott pensjonat:)

Jeg hadde vel ikke det helt store behovet for å reise alene på ferie med mine gutter før de ble litt eldre, og synes vel kanskje at det ble litt pes. Selve byen er flott å ta med barn til siden du har fløien med badeplass, gamle bergen med sjøbad, akvariet med nordnes sjøbad, et lite tog som turister og barn elsker og div. museum i sentrum.

Skrevet

Hovedspørsmålet blir vel egentlig hvorfor du ønsker denne turen? Hva skal dere gjøre disse tre dagene?

Er det kun en tur for å komme seg bort eller noe spes som er viktig å få med deg, kan det være greit nok ellers,virker det dyrt.

Skrevet

Jeg har bare lyst til å gjøre noe "selvstendig" og det er disse dagene som passer, derfor dyrt. Fly her nordfra er dyrt hvis man ikke kan være fleksibel på dagene..

I tillegg er dette direktefly, og jeg tenker da at det blir enklere uten å bytte fly og så er det faktisk billigst...

Tenker at jeg vil vise meg selv at jeg er en god mamma på en måte.. sitter ofte å "ser" på andre som er tøffe og hopper ut i ting, og det har jeg ikke gjort disse årene.

Dagene tenker jeg går med på å gå rundt å kikke, ta en tur til akvariet og fløibanen.. Spise ute og kose oss..

Bare jeg og hu, vi har ikke noe kontakt med farssiden hennes.

Skrevet

Det er bare penger :-) KOs dere på turen. Hvis det av en eller annen grunn ikke skulle bli vellykket, ville jeg i alle fall ikke tenkt at det var bortkastede penger! Da får du jo muligheten til å finne ut av hvorfor det ikke var vellykket, og hva du kan gjøre bedre neste gang. 6000 kr for den type innsikt er jammen ikke dyrt ;-)

Kan imidlertid ikke se for meg hvorfor det ikke skulle bli bra, tre dager med lille jenta er jo gull. Gå på Akvariet, spis is på bryggen og bare nyt tiden sammen dere to. Vel verdt pengene.

Skrevet

samtidig en slags akseptering av situasjonen min, slutte å sitte å vente på at andre skal legge sine planer og så se om vi kan være med.. :)

Og Bergen har jeg alltid hatt lyst til å reise til..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...